Nou, hier dus nu een week enorm teruggelopen borstvoeding na de laatste menstruatie. Kolven, aanleggen... niets brengt de productie terug op peil. Na een minuut of drie drinken aan de borst (die leeg aanvoelt) komt er niets meer. Zou ze nog 5 minuten proberen (zoals ik met kolven) dan komt er weer een toeschietreflex maar zo lang wacht ze niet af. Ze trekt en sjort aan de borst en er komt niets, huilen! Nou is de productie van veel te veel naar veel te weinig gegaan. Eerst kolfde ik s morgens twee voedingen in één kolfsessie en de rest van de dag tussen de voedingen door bijna 60 per borst. Nu kolf ik 60 ml. van twee borsten (in totaal dus) over de hele dag. Ze voelen ook leeg aan. Mijn meisje is 10 weken nu en moet bijgevoed worden met flesvoeding waar ik van baal. Ik moet over 4 weken weer gaan werken en dan MOET de productie op peil zijn. Ik kreeg het advies Domperidon te gaan gebruiken of evt. neusspray voor TSR. Wat denken jullie? Ervaringen hiermee?
Domperidom niet op eigen houtje gaan proberen dit alleen in overleg met een lk IBCLC. Maar mogelijk kun je eerst nog een vrijwillger van de VBN of LLL bellen die alles met je stap voor stap kan doornemen of er eerst nog andere trucjes zijn dan domperidom. Je kunt ze vinden op www.borstvoeding.nl
heb inmiddels het advies gekregen van lactatiekundige van NVL om Domperidon te gebruiken. Dus dat gaan we dan maar halen. Schijnt bij Kruidvat gewoon verkrijgbaar te zijn.