hoop dat iemand me kan helpen lowy is nu zo een zes weken oud na de tweede week kreeg ik griep de derde week mexicaanse griep de vijfde week een dubbele borstontsteking en nu een urineweginfectie ondaks alles ben ik bv blijven geven maar kom ik gewoon niet op krachten voel me slap ,lusteloos en doodmoe weeg 48kg en heb volgens 'de mensen' geen kleur stoppen met bv durf ik niet met al die ziektes ondaks dat ik al veel gehad heb en hij niet echt veel gemerkt heeft hiervan toch zou ik moeten beginnen afte bouwen want over 4 weken meot ik terug aan het werk en komven is geen optie omdat mijn baas in alle ruimtes rookt en niet bvan de properste is ik zou wel de morgend en avond voeding willen houden weet alleen niet of ik dat lichamelijk kan blijven volhouden heb sinds zijn geboorte alleen nog maar gesukkeld nu heb ik een heerlijk braaf kind heb ik wat om de haverklap! afbouwen heb ik wat bang voor want heb nog steeds last van stuwig(lees dikke knobbels ) en heb bang om een neiuwe borstontsteking te ontwikkelen zijn er ervaringsdeskundige die me wat tips kunnen gev en?? alvast bedankt
super knap dat je nog steeds geeft, je kindje heeft ook anti stoffen mee gekregen vanwege jou ziektes dus die heeft een weerstand waar je u tegen zegt. We willen je vast helpen met het afbouwen alleen hoevaak geef je en heb je ritme?
ik voed op verrzoek soms om het uur soms om de drie dus van ritme vis weinig sprake, ik zoiu wel graag indien mogelijk de ochtend en avond:nacht voeding willen behouden als dit mogelkijk is als ik terug werken ga dank je
Allereerst pf wat heb jij wat voor je kiezen gehad de laatste tijd. Ik hoop dat je nu snel opknapt. Je weet je rechten m.b.t kolven op het werk ? Je hebt gewoon recht op kolven in de baas zijn tijd ! Hier kun je meer lezen: Borstvoeding verdient tijd | Voedingscentrum, eerlijk over eten Ook heb je recht op een rookvrije werkomgeving. Ook daarmee gaat je baas dus de mist in ! Als je zo snel al alleen ochtend en avondvoeding wilt geven ben ik bang dat dat niet lukt. Je productie zal wrs instorten omdat die nog niet stabiel genoeg is. Ochtend en avond voeding zou je kunnen proberen met 9 maanden.
dat is niet geheel waar. Vriendin van mij bouwde met 3 maanden wel langzaam af en bij 4 mnd zat ze alleen op ochtend en avond. Alleen...haar kindje dronk heel stabiel en ze had geen opstart problemen. Juist dat begin is zo belangrijk. Ik denk ook omdat je kindje geen ritme heeft, wat niet ieder kind heeft, (mijne had dat ook niet) het best lastig is om af te bouwen. kan je niet naar huis/ oppas om te voeden? Of thuis kolven?
ik lees hier even, maar buiten de vraag borstvoeding/kolven/kunstvoeding denk ik dat je er verstandig aan doet met de bedrijfsarts te gaan praten. Jij hebt namelijk van alles achter de rug en hebt nog geen week normaal kunnen genieten van je kindje en straks ben je bekaf en daar betaal je ooit een prijs voor (en je werk dus ook als je dan lang ziek bent). Er is meer in het leven dan alleen werk en misschien moet je gewoon nog wat langer thuisblijven! Succes!
Ik sluit me helemaal aan bij Ireen. Bezoek de bedrijfsarts, want als jij je op dit moment nog zo voelt en zulke vermoeiende en zware weken achter de rug hebt dan is het niet gezond om over vier weken weer te gaan werken. Kies voor jezelf en je kindje, zodat je als je hersteld bent weer rustig kan gaan werken.
is misschien niet wat je wilde horen maar ik sluit me er helemaal bij aan. Is ongelofelijk wat je al doorstaan hebt namelijk.
Wauw meid petje af zeg dat je na al die ellende nog bent blijven voeden. Ik wil je alleen mee geven dat jij recht heb op een schone en afsluitbare ruimte om te kolven. En dan spreek ik niet eens over het feit dat je baas strafbaar is omdat hij rookt in een gebouw waar gewerkt wordt. Meissie ga eerst eens praten met de bedrijfsarts en ga bijkomen van al je ellende.