Hoi meiden, Ik zit nu sinds 7 mei te testen.. De eerste 2 (7 + 8 mei) zagen er best hoopvol uit. Maar de testen lopen niet op, lijken eerder wat lichter te worden. Zelf hou ik er rekening mee dat deze poging niet is gelukt.. Dit zijn de testen: Bovenste 4 kv en onderste trekpleister.. 2 onderste allebei van 9 uur vanmorgen. (7 en 8 mei, 6 uur smorgens) Ik gebruik de Utro bollen en slik Progynova, dit laatste kan je menstruatie tegenhouden.. Ik zit op dag 11 na tp (15 dpo) Echter, bij de vorige cryo + zelfde medicatie kreeg ik op dag 11 na tp al bruinverlies ondanks de medicatie. Vandaag heb ik helemaal geen bruinverlies, maar juist al een dag of 2 van dat rekbare slijm Het is doorzichtig maar wel heel licht gelig van kleur. Heeft iemand hier (positieve of negatieve) ervaring mee die ook ivf of icsi heeft gedaan met dezelfde medicatie? Ik voel wel wat in m'n onderbuik, maar het lijkt zo anders dan anders.. Ik weet het.. het blijft afwachten.. maar ben gewoon opzoek naar hoop. Op 7 mei smiddags heb ik express ook nog een test gedaan, die was hageltje wit. Deze 5 testen, daar is zeker wat op te zien (in het echt zie je het beter..), dus ze zijn niet vals positief en er zit nu dus iets, of er heeft iets gezeten neem ik aan. Ik krijg wel dinsdag of woensdag een bloedtest.. maar ben benieuwd of iemand anders een ervaring heeft met dat slijm?
zolang er nog een streep te zien is, is er nog hoop op hoeveel dagen na tp zit je ? bij twijfel kan je altijd naar de huisarts gaan en om een bloedtest vragen