Dompertje....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Arwen, 16 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
  2. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Hoi,

    Het gekke is in mijn relatie ben ik degene die twijfelt. Afgelopen jaar had ik doorbraak bloedingen en dachten ze dat ik zwanger kon zijn. En toen had ik zoiets van; nou als het zo is is het van harte welkom. Het was dus niet zo. Nu hebben we besloten dat we er voor gaan, en slaan alle twijfels bij mij weer toe. Dus, als je vriend net zoals ik is, komt het allemaal vast wel goed.

    Veel sterkte,

    liefs wendy
     
  3. Patrice

    Patrice Lid

    28 dec 2005
    56
    0
    0
    Wij hebben(na twijfels van beide kanten (eerst ik toen hij :) ) besloten om even te stoppen met proberen zwanger te worden. Het is een keuze die je samen moet maken en als er 1 met twijfels zit lijkt me dit geen goed voorteken.

    Succes met je mannetje en hopelijk wilt hij na jullie gesprek er toch voor gaan !! groetjes
     
  4. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    ja, mijn mannetje riep altijd ik wil geen kinderen.
    Dat was voor mij toch een lichte terleurstelling maar ik wist ook dat dat gewoon een grote mond was en dat hij het diep in zijn hart wel wou maar nu nog niet.
    Tot dat wij op een verjaardag zaten bij vrienden en kinderen ter spraken kwam.
    Toen iemand aan hem vroeg wil jij kinderen en waneer zei hij liever gister dan vandaag :confused: ik wis niet was ik hoorde.
    In dec. heb ik het er dus met hem over gehad dat ik wilde stoppen met de pil. Hij zei dat hij er ff over na wou denken, want hij had ook zijn twijfel over vrijdheid en ben ik wel een goede vader.
    In de tussen tijd zijn wij ook een keer op kraambezoek geweest en hij was niet weg te slaan bij de kleine, ik smolt helemaal.
    Toen zei hij dat het goed is dat ik stopte en dat we er voor gingen.
    Ik vroeg hem ook nog over zijn vrijheid, hij zei ik krijg hele andere mooie dingen er voor terug.
    Laat hem dus ff wennen aan het idee, en er over praten helpt echt.
    Mischien is hij er eerder klaar voor dan je denk. ( dat was dus bij mij het geval)
    Succes verder.
     
  5. Arwen

    Arwen Actief lid

    23 jan 2006
    228
    0
    0
    Secretarieel/administratiefmedewerkster
    Deventer
    Bedankt voor dee berichtjes, we hebben vannacht tot in de late uurtjes *geeuw* gepraat.
    Het blijkt dat hij nog tijd met ons samen wil hebben zonder een kleine erbij..En hij bracht wel even de lichte leeftijdsverschil naar boven, maar dat was achteraf niet zo bedoeld.
    Hij wil heel graag kids, maar zijn gevoel is er nog niet aan toe.
    Ik begrijp hem nu iets meer en hoop en duim dat hij zich gauw bedenkt, en dit heb ik hem ook verteld.
    Er is niets mooiers dat zo iets moois samen maken.
    Er zit dus niets anders op dan afwachten en hopen..

    Het is erg vervelend/frustrerend dat de 1 wel nu graag wil en de andere niet, op het moment...is het niet anders..

    Tnxx voorde reacties, heel lief!!
    Ben erg nieuwschierig hoe anderen het opgelost hebben..

    Liefs en dikke kus
     

Deel Deze Pagina