blaasontsteking???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lina lina, 9 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lina lina

lina lina Actief lid

3 nov 2012
    164
    0
    0
    Ik heb even een vraagje. Ik vermoed dat ik een blaasontsteking heb, ik heb alleen wat andere symptomen dan de beschrijving die ik kan vinden op internet.
    Ik werd vanmorgen wakker met een natte broek. :$
    Toen ik ging plassen leek mijn urine wel rood, bij het afvegen had ik ook bloed op het papiertje. Ik heb een paar dagen pijn in de onderbuik, maar dacht dat dit bandenpijn of een verrekte spier was of zoiets. En rugpijn heb ik ook, maar dit heb ik wel vaker. Weet dus niet of dit er mee te maken heeft.
    Normaal word ik tussendoor ook een keer wakker om te plassen, dit heb ik vannacht overgeslagen.

Wat denken jullie, blaasontsteking? En kan ik dan wachten tot morgen om naar de huisarts te gaan?

2. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Ik zou even contact opnemen met de verloskundige. Geen idee of het een blaasontsteking is maar dat er v bloed bij zit vind ik niet goed klinken en kun je beter ff na laten kijken.

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ivm bloed zou ik ook VK bellen. Hopelijk niets ernstigs..

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Idd even de vk bellen voor de zekerheid.

5. lina lina

lina lina Actief lid

3 nov 2012
    164
    0
    0
    Ik heb de vk gebeld. Zij geeft aan dat het mogelijk een blaasontsteking is. Als ik echter weer bloed verlies, dan moet ik even terug bellen. Anders morgen naar de ha.
    Bedankt voor het meedenken.

6. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Urine kan je altijd afgeven bij de huisarts voor een kleine test, hiervoor hoef je geen afspraak te maken. Even langs de huisarts voor een bekertje, thuis volplassen (hoeft niet met ochtend urine) en langs brengen. Aangeven dat je zwanger bent, heb je waarschijnlijk binnen een uur de uitslag. Is hier wel altijd heel netjes geregeld in ieder geval.

Hoop dat het niks ernstigs is!

Deel Deze Pagina