Gisteren een echo gehad. Had al een hele lijst met vragen opgesteld. Maar omdat ik gisteren een bloeding had en dus alsnog tussendoor gepropt een echo kreeg om te kijken of alles nog goed was, ben ik vergeten te vragen of ze al kon zien of onze kleine een hij of een zij is Dus ik zit net naar onze echo van gisteren te turen en ik zie 2 witte stippen tussen de beentjes van onze kleine.. (onderste echo) Nu de (miss domme vraag ).. kunnen dat de balletjes zijn? En als het geen balletjes zijn, weet iemand wat het dan wel kan zijn? Ben benieuwd!! Ik hoop dat jullie het zo kunnen zien!
de foto's zijn zo klein dat het onmogelijk te zien is zo, in elk geval fijn te lezen dat alles in orde is, en sterker nog wees maar blij dat je het niet gevraagd heb want je kwam er tenslotte even snel tussendoor omdat er een bloeding was, daar moet je geen "pretecho" van willen maken, grote kans dat de echoscopiste dit op een niet zo fijne manier had duidelijk gemaakt witte stipjes op een echo kunnen of de balletjes zijn maar ook schaamlipjes voor een juiste kijk heb je echt een pottyshot nodig
Idd.. Juist omdat mijn hoofd er niet naar stond heb ik er niet naar gevraagd. Het komt niet eens in je op aangezien je alleen maar geconcentreerd bent op het feit of de baby het goed maakt. Misschien komt 'er tussen gepropt' over alsof ik er niet tevreden over was. Maar ik bedoel het juist positief. Juist ondanks dat ze erg druk was, kon ze toch een plekje voor ons vinden in haar agenda. Omdat ik me er vandaag veel geruster over voel en de mooie echo foto's aan het bewonderen ben, komt die vraag toch naar boven. Zal het een hij of een zij zijn.. Ben me ervan bewust dat je hiervoor een potty-shot moet hebben. Maar was toch benieuwd of het op deze echo toch te zien was.
ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt hoor.....ik heb vandaag me 12 weken echo gehad....pffff wat een stress.....heb hiervoor al 3 miskramen gehad en ook bij deze zwangerschap een bloeding met 6 weken. Gelukkig zag alles er mooi uit en heb ik prachtige echo's.....maar ik had net als jij dat ik me thuis pas af ging vragen of ze misschien een aanwijzing had kunnen geven van wat zij denkt dat het zal gaan worden. ( weet ook dat het nog niet met zekerheid te zeggen is ) maar leek me achteraf toch heel leuk om het gewoon te weten. Maar goed, net als jij ben ik super blij met mijn echo's en dat alles goed was. Dat is het voornaamste......dat alles goed gaat met onze ukkies. Fijne zwangerschap toegewenst
misschien kan je de eerste foto bij de skull theorie plaatsen vind dat wel een heeel mooie foto maar bij het geslacht zelf zie ik helaas niets, en ik begrijp je heel goed hoor bij elke echo had ik hetzelfde ooo kan je het al zien
Bedankt voor jullie reacties! Wat naar Amber.. kan me voorstellen dat het dan extra spannend is/blijft. Maar je hebt zeker gelijk, zolang alles maar goed blijft gaan. Bedankt voor de tip mamaatjevan5!