Komt u maar Graag volledige naam en geboortedatum..recente foto erbij mag hoeft niet. Foto vind ik gemakkelijker/fijner maar kan ook zonder. Graag erbij zetten wat je wilt weten.(posi test of maand van bevruchting of heel andere vraag) Pendels zijn beïnvloedbaar en daardoor niet super betrouwbaar,hecht daarom niet al teveel waarde aan de uitkomst...leuk is het wel Esther
Hela!! Jouw februari pendel was dus niet juist zoals hij zelf al aangaf éh. Hopelijk krijgt de volgende wel gelijk... ik hou je op de hoogte hoor! Succes vandaag met je pendelstroom hihihi...
Gezien Meiden, als die foto lastig is om zo via pb te doen wil ik ook wel mijn email door geven hoor!
hoi, ik he je volgens mij net op de valreep een pb gestuurd. Ik ben benieuwd, ook van mijn kant alvast bedankt.
Pendel je vandaag? Ben wel benieuwd wat er nu uit gaat komen. Ik heb nog steeds vloeien van bloed terwijl ik nu al een week geleden een mk hebt gekregen Ik durf nu voor mijn zelf niet te pendelen,ik pendel weer als ik me iets beter voelt. Groetjes Bianca
Jammer........ ik mis het telkens............. Ik ga maandag zeker opletten ga de hele dag op het forum blijven zodat ik het niet ga missen
Sorry,ik weet nooit van te voren wanneer mijn hoofd leeg is en ik zin en tijd heb maar jammer dat je het steeds mist...! Ik zal dit weekend ook even kijken of ik tijd kan vrijmaken.
ik wilde ook een pendel maar ik lees de topics door en de moed zakt me in de schoenen. blijkbaar valt het nog niet mee om een pendel te krijgen. en ik zie ook nog eens slecht du kan moeilijk overzicht houden. dus dat wordt zoeken naar een speld in de hooiberg. ik begrijp dat jij sommige dagen erop zet allwoman? het pendelen is nieuw voor mij.( niet het fenomeen op zich) maar het hoe of wat hier.
He Blub, ja klopt ik open gewoon een topic met tijden tot wanneer je me een aanvraag mag sturen.zo blijft het voor mij ook leuk. Ik stond eerst ook in de lijst maar dat liep de spuigaten uit en werkte nog wekenlang door..dat doe ik niet meer. Het moet geen lopende band werk worden zeg maar.
nee dat snap ik meid. maar ik vind die lijst dus niet eens. het is door mijn slechtziendheid soms moeilijk een specifiek iets te vinden. ik hou je nieuwe topic in de gaten die komt als het goed is bovenaan te staan dan.
Hier is hij: http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/15900-pendelen.html weet dus niet hoe up to date hij is...naar wat ik hier soms zo hoor valt dat tegen :S