Vroeg me af of je voor jezelf kan pendelen (bijvoorbeeld wanneer je zwanger mag raken) en inhoeverre dat waarheid is/kan zijn?
als je het niet probeert weet je het nooit niet. of je het zelf kan. zou via google even intypen hoe moet ik pendelen.of hoe pendel ik?
Pendelen voor jezelf is heel lastig, omdat je de pendel heel erg kan beïnvloeden naar wat jij zelf wilt. Een pendel geeft zowieso geen zekerheid dat het uit zal komen. Het is iets wat je voor de fun doet.
Nog even een laat berichtje er achter aan... Maar ik heb al heel lang een eigen pendel,Heb dat van mijn moeder die deed dat ook altijd en zo heb ik er uiteindelijk ook 1 gekregen, Maar voor jezelf pendelen is echt heel moeilijk...Want onbewust doe je de vraag toch vaak beinvloeden...Daarom doe ik het niet zo snel meer...
Mijn oma heeft zo'n pendel... Hoe werkt dat dan..? Ik weet wel dat je een vraag kunt stellen, en je krijgt dan antwoord zoals JA of Nee..... Maar hoe krijgen jullie de antwoorden zoals: welke maand iemand posi mag testen etc? Ben erg nieuwsgierig...