Ik heb donderdag een curritatie gehad i.v.m. leertje vrucht zak. De curitatie is me 100% mee gevallen. Heb nu al bijna geen bloedverlies meer wel nog krampen. Maar ik ben zo ontzettend moe kan de hele dag wel slapen. Mijn benen voelen slap. Wie had dat ook? En hoe lang hield dat aan?
Hi Ik ben na de curretage gelijk begonnen met floradix, dat heeft bij mij echt heel goed geholpen. Sterkte!
Ik was de eerste dagen na de curettage ook erg moe, zeker een week. Geef het de tijd, het geeft je lijf maar ook je gevoel toch een tik!
Ik ben na curretage wel 2 weken moe geweest.ook duizelig.daarna knapte ik weer wat op.de vermoeidheid komt niet alleen door de narcose maar ook door de stress en spanningen van alles wat je in korte periode doormaakt.en vergeet vooral niet dat je alweer aan het ontzwangeren bent.morgen krijg ik mijn 2e curretage van dit jaar.ik wil dan even op Hb laten prikken.als je veel bloed hebt verloren heb je misschien ijzer tekort.de huisarts kan dit heel makkelijk controleren
Floradix is een drankje om je ijzer aan te vullen en zitten ook vitamines bij. Helpt om je fitter te voelen. Is dus perfect als je bloed hebt verloren. Doe je gewoon in een glas sap, is niet vies. Kan je gewoon bij drogist kopen.
Ok ga ik dat halen. Ik heb na de curretage eigenlijk weinig bloed verloren alleen de dag zelf ging ik naar de wc en plaste Ik zowat alleen bloed maar in mijn maandverband valt het mee maar weet niet hoe het tijdens de curetage gegaan is. Emotioneel gaat het nu wel. Ben blij dat het achter de rug is en dat ik het af kan sluiten maar dan zou je me andere topics moeten lezen dan begrijpen jullie het het was de eerste keer dat ik onder narcose ging en dat zag ik het meeste tegen op maar moet zeggen ik vond het heerlijk. En zelfs toen de narcose uitgewerkt was heb ik gewoon een uur Door geslapen hihi
Mijn curretage is nu 1,5 week geleden en ik blijf ook nog ontzettend moe. ik heb net als eerste beeb 2x curettage in 4 maanden gehad dus dat zal ook wel van invloed zijn denk ik. Die floradix ga ik ook effe proberen. is het nog van een bepaald merk te krijgen? Ik ben nu wel extra vitamines aan het slikken en heb wel het idee dat ik me iets fitter voel daardoor. Maar nog niet wat het wezen m moet. Ik gebruikt nu van davitamon femme. Is speciaal voor de vouw voor extr a energi e en weerstand. Eerste beeb, sterkte morgen.