Hai allemaal. Vrijdag had ik met 14 weken en 3 dagen een echo. Ze ging ook naar het geslacht kijken, want dat willen ze daar al vanaf 14 weken doen. Maarrrr nou zei ze eerst het een en toen het ander. Bij dat laatste bleef ze. Thuis ging ik de echo weer bekijken en raakte ik toch een beetje in de war... Zouden jullie met me mee willen kijken? Ik weet dus dat 14.3 weken erg vroeg is, maar misschien herkend iemand iets in de echo's? Volgens mij zit ook op een gegeven moment de navelstreng weer tussen de benen, want zo'n lang piemeltje lijkt me onmogelijk Ik zal meerdere foto's plaatsen. Bedankt!
Hee! Ik heb ook op die termijn een echo gehad bij mijn dochter, maar dat zag er toch HEEL anders uit Denk dus een jongen!
Laatste! Rechts onderin je scherm kan je je scherm vergroten van 100% naar bijv 200%, dan zie je ze groter
ik denk dat het gewoon te vroeg is ik ben geen nubber dus zie wel iets uitsteken maar ik denk een meisje omdat ik een soort y vorm op zn zij zie snappie wat ik bedoel ? -< zo dus
Mamavank ik was nog niet klaar hihi. Die bovenste is lijkt mij echt geen piemeltje. Ik heb al een zoontje en dat zag er ook HEEL anders uit. De onderste lijkt op veel meisjes echo's die ik heb gezien. Echt weird.
Als ik deze zie dan zeg ik jongen, maar op al die andere foto's neig ik toch meer naar een meisje dus ik zeg........60% meisje
Spannend hoor! Wij hadden met 15wkn naar het geslacht gekeken en was redelijk duidelijk een meisje. Ik hoop dat het voor jullie ook mooie duidelijk is
Bij ons zoontje hadden we toen een echo met 16 weken en dat was echt heel duidelijk een rond zakje met een piemeltje. Vandaar dat dit me n beetje in de war maakt haha. Hoop ook dat het zaterdag duidelijk is, maar de man naar wie we toen gaan is er erg goed in. Dus t hangt vooral van beebje af en of niet WEER de navelstreng in de weg ligt Meer mensen die een idee hebben???????
Mag ik vragen waarom je dat denkt? en wat vind je dan van die ene foto met dat uitsteekseltje? Die maakt me nogal in de war
Hihi, zie wel dat t voor iedereen dus toch wel verschillend is wat ze zien! Dus niet heel gek dat ik t niet meer weet. Bedankt allemaal, hopelijk willen er meer n kijkje nemen