Vandaag gehoord dat baby in een dwarsligging ligt...dit door teveel vruchtwater bij mij. Ze gaan dat donderdag doen. Nu vertelde de gyn dat ze dan een infuus geven met meds die je lichaam gaan opjagen en stressen en waar je hartkloppingen van krijgt maar dat je baarmoeder er wel rustig van word....maar ik zie die medicatie helemaal niet zitten als ik eerlijk ben!! Mag ik dat weigeren? De draaipoging wil ik wel graag omdat ik geen KS wil...
En aangezien ze dwars ligt zei de gyn dat t maar n klein stukje draaien is... Kan dat stukje dan niet zonder medicatie?
En dan nog een vraag meteen erin: Mijn herstel na mijn keizersnede (bij 2e kind) was erg moeizaam en ging niet zo goed.....zou dat bij de 2e keer KS (als dat zou moeten) ook zo zijn?? Of is daar niets over te zeggen? Oh en trouwens, deze baby word ook weer fors geschat net zoals de 2 voorgaande
hoi inmiddels is het al donderdag, sorry we lopen een beetje achter met de vragen beantwoorden. het ene ziekenhuis draait met en het andere zonder medicatie. Met medicatie heb je meer slagingskans. Hoor graag van je hoe het is gegaan! Mirjam
Tis mislukt..... KS met 39 weken of madame moet zichzelf nog gaan draaien, nmaar dat verwacht niemand meer.
Geen datum gekregen voor KS vandaag. Woensdag terug komen. GYN wil persee draaiing. Kep gezegd dak dat niet doe en maar zeiken dat ik risico's neem! Toen werd ik pissed. Heb flink boos gedaan!! Mja ze gaat t bespreken met t team... Nu krijg ik woensdag een arts assistent voor me, die dus niets mag beslissen! Ik heb duidelijk gezegd dat ik geen draaiing wil!!!! Dus blijft er een KS over naar mijn idee...ik ben die gyn spuugzat!! Wat kan ik hiermee?? En kan ik anders naar een ander ziekenhuis gaan voor een spoed KS? Ben vandaag alweer 38w2d.....