Zijn er hier dames die na een miskraam weer opnieuw proberen maar afwijkende temperaturen, schommelende cyclusduur en/of onduidelijke ovulatietesten zien dan voor de miskraam? In maart 2015 bleek bij de 12 weken echo dat het hartje niet meer klopte, het vruchtje was toen al 3 weken niet meer bij ons. Na een maand zijn we opnieuw gaan proberen. Ik ben weer de temperatuur gaan meten en test ik de aanwezigheid van de LH piek met ovulatietesten. Voor de miskraam waren mijn temperaturen een netjes en stabiel: fluctuerend rond de 36,6 graden voor ovulatie en daarna een mooie stijging tot >37 graden. Ook liet de ovulatietest twee mooie donkere strepen zien tijdens de piek en had ik een regelmatige cyclus van 29 dagen Sinds de miskraam zijn mijn temperaturen véél lager. Ik kan er amper een patroon in herkennen en het schiet op en neer. Ik neem de temperatuur op hetzelfde tijdstip op en ben gezond, geen medicijnen. Mijn cyclusduur schommelt tussen de 26-35 dagen, en de ovulatietest kan geen piek meer vinden (gedurende de hele maand een licht roze streep). Dit is compleet anders dan voor mijn miskraam. Zijn er anderen met dit probleem en dames bij wie dit weer is goedgekomen? Dat zou mij wel wat goede hoop geven
Mijn eerste cyclus na ma duurde 81 dagen. Hierna 43 en hierna bleek ik zwanger. Dus zeker van slag geweest.
Bij mijn vorige drie miskramen had ik meteen weer een goede cyclus. Na mijn laatste MA lijkt het ook in de war te zijn. Ik zit nu op dag 22 en heb nog geen ovulatie opgemerkt (meestal voel ik het). Ik heb zelfs testen gehaald en ook nog geen streep gezien.