Opeens man slechte score zwemmers(IUI)Normaal is het goed ! ....ik zit er doorheen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hellentjuhh, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vandaag de 4e IUI gehad ......En omdat ik eigenlijk een afspraak had voor woensdag de IUI .....Hebben we gisterochtend nog sex gehad ....Niet wetend dat mijn ovutest een paar uur later positief was ...
    Vanmorgen bij de IUI kregen we te horen dat mijn man deze keer maar 800 duizend zwemmers had ,en schrok me kapot hiervan .....Normaal zit hij tussen de 20 en 30 miljoen ...
    Nu weet ik wel dat het minder is als er maar een dag tussen zit met de losing zeg maar ,maar zo weinig had ik niet verwacht ....

Vorige maand kregen we te horen met de hsg dat mn rechtereileider geen weerstand gaf en dat tie dan ook waarschijnlijk dicht zit ...
    EN nu met dit erbij zie ik het allemaal even niet meer zitten ...

Vanavond moeten we nog een keer sex hebben ,om toch zoveel mogenlijk zaadcellen in te brengen ,maar ik heb de hoop bij deze poging nu al opgegeven .....

Kan iemand mij vertellen of er nog meer mensen zijn die dit hadden ,en kunnen jullie me een klein beetje hoop geven ????

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dat is inderdaad balen meid. Maar gezien de vorige scores en jullie actie van de ochtend ervoor, zal dat ongetwijfeld de reden zijn van de slechte score. Daarnaast kan zaad erg wisselen in score hoor, zonder dat dat een slecht teken is. 800.000 is net wat te weinig eigenlijk voor een IUI, maar helemaal onmogelijk lijkt het me ook weer niet. Het is gewoon ontzettend balen dat je voor deze kansen gewoon minder kansen hebt. Maar dat is puur statistisch gezien zo he. Wie weet zit de juiste zwemmer er dit keer juist wel tussen! Ik zou er voor de zekerheid vanavond nog een paar zwemmers achteraan sturen... Succes met wachten!!

3. Nou dat is het domme van ons ...Want ze hadden verwacht dat ik dus morgen de IUI zouden hebben ,dus wij dachten het kan geen kwaad om sex te hebben we hebben nog een paar dagen de tijd om te onthouden ....Maar ja tis nu niet meer anders ....

Hebben nu zondagochtend ,maandagavond de IUI gehad ,en gisteravond nog een paar vissies de weg gewezen :)....DUs we zullen het maar afwachten ..........Gisterenmiddag duiderlijk mn eisprong gevoeld ,en die is 24 uur onderweg dus misschien als manlief nog wat eruit krijgt :)nog een paar vissies de wegwijzen ,meer kennen we dan nie meer doen .......

Deel Deze Pagina