Hallo dames, morgen gaan we een weekendje naar Centerparcs, we hebben daar een 2-persoons huisje gehuurd. Nu ben ik alles aan het inpakken en zit ik mij ineens te bedenken; zit alles wel in de keuken? Zoals; borden, pannen, bestek, bekers etc etc.. Wie kan mij dit vertellen ?
Denk wel overal twee sets van twee messen twee vorken. Zou wat plastiek bekers voor nood mee nemen of ook borden. Gelijk makkelijk hoef je niet af te wassen * het ultieme vakantie gevoel voor mij) niet afwassen hihih.
Normaal is er complete keukeninboedel. Maar dat staat gewoon op de site erbij hoor, moet je bij de info van e huisje kunnen vinden. Vaak ook broodrooster waterkoker etc
Inderdaad wat Supersam zegt. Weet niet naar welk park je gaat maar wij zijn toen onze zoon 15weken was ook geweest, toen ook 2 pers huisje gehad en doen dat dus nooit meer. Zoooo klein! En het waren ook de oudste huisjes van het park. Hier dus sindsdien alleen nog 4 pers. Hoop dat het jullie beter bevalt!
Wij gaan naar Huttenheugte. Dat de huisjes klein zijn kan ik inderdaad zien op de plattegrond maar dat camping bedje gaan wij erin krijgen! We zitten er toch bijna niet in is onze verwachting dus dan vind ik het nog niet zo heel erg 2 persoon huisje is gewoon velen malen goedkoper.
Ooo wij gaan naar de Eemhof 2 persoons Vip-cottage. Maar die is net zo groot als een 4 persoons cottage. Al zijn het daar wel nieuwe.
Wij hadden een keertje zo'n huisje op de Lommerbergen (voormalig CP). Was echt heel leuk en slim ingedeeld. Ruimte zat voor een campingbedje. Deze huisjes waren net opgeknapt. Zo recent dat zelfs de thermosstaat nog niet aangesloten was. Maar echt goed bevallen hoor de ruimte. En de keukengerei gewoon aanwezig.
Campingbedje paste bij ons ook wel hoor aan het voeteneinde. Dus dat is geen probleem. Is inderdaad wel veel goedkoper, zo beredeneerde wij toen ook. Maar goed bij ons was het echt oud, een aanrecht had je bijna niet dus flesje warm maken was al een gedoe haha.. Maar was ander park dus zal bij jullie vast wel anders zijn! Hoe dan ook je bent even weg, geniet er van!
Huisjes van eemhof zijn goed te doen.Let wel op met kids.de meeste tuinen sluiten direct aan op water dus de schuifdeur naar buiten goed! dicht doen!zelf 2 jaar terug in een 2 pers. vip gezeten alles was aanwezig.en neem dvd's mee als je als je wil want er is een dvd-speler.
Haha zat er al aan te denken om het campingbedje eventueel in de badkamer te zetten als dat gaat passen. Slapen we in ieder geval in een eigen ''kamer'' Maar dat zullen we morgen wel gaan zien, we hebben er super veel zin in
Dvd speler misschien in de VIP huisjes want ik heb nooit in een huisje een dvd speler gehad in de eemhof.
Nee we hebben er geen DVD-speler in zitten. Wel een magnetron, waterkoker, broodrooster... zal het een combi magnetron zijn ???