Haaij meiden... Gister middag en avond positief getest met de clearblue digitale ovu test.. vanmiddag was deze ook positief.. maar nu (5uur na laatste posi) is digi negatief. Maar op de dipsticks kan ik nog geen knaller vinden (sensitest en zanger&kids) mijn temp was gedaald en vanmorgen weer iets gestegen.. Komt m,n piek nog? of knalt hij gewoon niet op de dipsticks bij mij? graag jullie mening (foto clearblue is gister middag)
Bij mij werden de dipsticks afgelopen ronde ook niet knalposi. Ja, gisterochtend pas. Maar dat kwam door iets anders... Ik zou de Clearblue vertrouwen. Meestal voor mij ei daalt mijn temp om daarna iets te stijgen. Na 2 dagen zet de stijging volledig door. Dus wie weet is dit bij jou ook zo? Heb je dit al eens eerder gehad?
Dat vind ik inderdaad ook vreemd Maybe! bij mij knalde de zwanger&kids wel. maar jou digitale zegt positief dus ik denk dat je piek wel geweest is en wie weet werken die testen bij jou niet..(dipsticks) en vooral gewoon door klussen voor de zekerheid! Succes!!
@FBdB: bedankt voor je reactie.. nee dit is voor het eerst dat k digitale gebruik @melanie: ik heb vorige maand 40 ovu testen van zw&k versleten en geen ei gevonden... vandaar dat ik ook andere erbij heb
Ik had het juist andersom, dipsticks zwanger en kids gaf een piek (grote kans dat het mn piek was) en digi ovu clearblue geen smiley Misschien toch concentratie urine?
Ga gewoon uit van CB smiley,die is echt positief! En het kan dat 5 uur later de test negatief aangeeft, dan is je eisprong dus al voorbij! hopelijk heb je gister geklust, je kunt vanavond ook nog klussen en dan nu die vervelende wachtweken! succes meis
@ikhebjelief: ja dat doe ik ook test gewoon nog even door en blijf nog even doorklussen.. zie vanzelf wel wanneer ff ook m,n ei neer gaat zetten
m,n testen zijn nu allemaal negatief... de dipsticks hebben nog niet echt geknald.. wel gister en vanmorgen heel veel gerommel links onderin m,n buik en af en toe wat steekjes.. kan ik er nu vanuit gaan dat ik m,n piek echt heb gehad??
Ik gebruik ook de testen van sensitest, alleen weet ik geen eens of ik wel een eisprong heb....... Het kan zijn dat ze beiden een andere hoeveelheid LH meten.. Net zoals de gevoelige testen, die meten ook een andere concentratie LH. kijk voor de gein is in de gebruiksaanwijzing. Is het trouwens niet zo dat CB met ochtendurine mag en anderen niet.....
@xprissiex: ja klopt clearblue mag met ochtendurine.. maar de sensitest en zwanger en kids zijn niet met ochtend urine gedaan.. en tegelijkertijd met de clearblue testen (rond 11 half 12 pas)
Kortom het blijft vreemd dus.... Maar Denk toch dat het komt door de verschillende meting van het LH in de testen. Heb je wel flink geklust???
@xprissiex: ja dat wel... maar heb voorgaande ronde ook m,n ei niet kunnen vinden met dipsticks.. dus denk dat ik inderdaad net te weinig LH aanmaak om de dipsticks te laten knallen..
Heb je ook wel eens de dipsticks met ochtend urine gebruikt??? Want dat is meer geconcentreerd misschien dat ze dan wel posi zijn.