hoi heb een vraagje hoelaat ging vandaag bij jullie t kdv dicht en met oud en nieuw? hier hoorde ik een hoop ouders met het probleem 4 uur meeste winkels sluiten 5 uur voor kerst en oud nieuw.veel bedrijven sluiten om 4 uur. maar om 4 uur moet je dan wel je kind daar al hebben weggehaald. wand hun sluiten ook om 4 uur met kerst en oud en nieuw. hoe is dat bij jullie geregeld.?
Levi zit niet op een kdv maar liep er vandaag rond 14.00 uur langs en hij was helemaal dicht. Dus denk ook niet open geweest of alleen de ochtend. Mensen die in een winkel werken hebben dan idd een groot probleem als dat niet door vrienden/familie op te vangen is
Hier was het ruim op tijd aangegeven, dus heb het dus ook op tijd kunnen regelen. Neem ook aan dat andere kdv's het ook op tijd regelen
Ons KDV sluit vandaag en volgende week om 17:00 uur. Het is wel vreselijk rustig, dus ik denk dat ze sluiten zodra de laatste is opgehaald (stel dat dat volgende week bijvoorbeeld om 13:00 uur al gebeurt), maar in principe zijn ze tot 17:00 uur open.
Die van Nana zou vandaag 17:00 dicht zijn. En is volgende week de hele week gesloten, er is wel opvang mogelijk maar dat is op een andere locatie.
Vandaag om 5 uur en volgende week issie de hele week dicht. Vind ik persoonlijk best raar, maar gelukkig zitten wij daardoor niet met een probleem qua opvang.
hier was hij open en vroeg de ouders om de kinderen om 4 of 5 uur op te halen (weet de tijd niet precies).. wanneer dit voor problemen zou zorgen willen ze het graag horen en lossen ze het op..
menen jullie dat? hier gewoon tot 18.30 en volgende week donderdag ook. ze hebben wel gevraagd of de ouders op tijd wilden aangeven hoe laat je de kindjes kwam halen zodat ze ook wat werknemers op tijd naar huis konden laten gaan. ik dacht echt dat alle kdv's (net als de onze) alleen de officiele feestdagen dicht waren.
Volgens mij ging die van ons om 17uur dicht, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker. Robyn gaat alleen op vrijdag dus hoe laat ze andere dagen dicht gaan vind ik dan niet zo belangrijk. Dit jaar zijn ze volgende week dicht, maar volgend jaar zijn ze tussen kerst en oud en nieuw wel open.
dit is toch raar.... ze doen aan kinderopvang maar sluiten op dagen dat veel mensn echt geen vrij kunnen krijgen (winkel)=in mijn geval
ik werk zelf op een kdv. We waren gisteren om 5u dicht, en zijn pas in het nieuwe jaar weer open. Het is ruim op tijd aangegeven, op verschillende manieren, en we hebben geen klachten gehoord. Mensen hebben nu veelal hun diensten kunnen ruilen of eerder beginnen en later stoppen.
Hier was het kdv gisteren om half 2 al dicht en ze gaan pas volgend jaar weer open. Terwijl bij m'n nichtje alles gewoon doorgaat. Ook op oudejaarsdag zijn ze tot 18.30 uur open. Tja, ze mogen het blijkbaar allemaal zelf bepalen.
Jullie hebben allemaal niks te klagen! Hier zijn ze een week gesloten! Vanaf gister, tm 1 januari. Nou gaat mijn dochterje gelukkig maar 1 dag per week naar het kdv, maar kan me voorstellen dat het voor veel mensen echt heel vervelend is!
Ja idd, er zijn genoeg mensen vrij, maar mijn vriend en ik kunnen in deze tijd echt geen vrij krijgen (allebei winkelwerk). Nou hadden wij er dit jaar geen last van, Robyn gaat alleen op vrijdag dus dit jaar maakte het voor ons niet uit. En gelukkig gaan ze volgend jaar wel gewoon open omdat er veel ouders zijn die hier toch wel een klacht/opmerking over hadden. Gelukkig hebben wij opa en oma als back up, die staan te springen om nog meer op te passen (doen het al 1 dag in de week), maar er zullen vast ook mensen zijn die geen vervangende opvang kunnen regelen.