kan dit op een latere stadium

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door arianeke, 30 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arianeke

arianeke Lid

1 okt 2005
    68
    0
    0
    huismoeder
    denderleeuw
    hey iedereen,heb een rare vraag voor jullie ?
    mss is het lachtwekkend maar kan het zijn dat je op laterestadium van je zwangerschap dat je kunt zien ,dat je een tweeling draagt ??
    doordat ik op korte tijd ben verzwaard vragen de mensen dit ,en daardoor begin ik te twijfelen

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    HEb je al eens een echo gehad in het ziekenhuis of bij vk? Misschien met 12 en 20 weken?
    volgens mij zien ze het nl dan al als het wel een tweeling is. Bij mij hebben ze in ieder geval wel een kwartier gekeken of het een tweeling was..en dan te bedenken dat ik al een miskraam had gekregen...zei ook tegen haar..lijkt me stug dat het een drieling was..hihi.
    Succes ermee!

3. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Tja als je al een echo hebt gehad is de kans niet zo heel groot denk ik. (weet niet wanneer je een echo hebt gehad?)

Ik hoor ook veel van goh je bent bijna uitgeteld he? en als ik zeg, nee nog niet, zeggen ze ooh is het dan een tweeling?
    Ik heb zwangerschapssuiker en heb daardoor in hele korte tijd een giga buik gekregen. Misschien dat je daarom ineens zo hard bent gegroeit?

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Het kan wel bij ons op het dorp is het ook gebeurt maar toen kwamen ze er bij de bevalling pas achter het kindje was geboren en drie min later kreeg ze weer persdrang en werd nr 2 geboren toen stonden ze wel even gek te kijken .
    Het was op de echo niet te zien dat ze tweeling kregen.

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja het hangt ervan af of je al een echo hebt gehad, en zo ja wanneer en hoeveel..

ik ken namelijk wel iemand die 1 echo heeft gehad met 12 weken... en ze vroeg nog: is het er 1?
    en die echoscopiste maakte nog een grapje en zei: nee hier is er 1,en,2 e 3, en4 hahaha
    nou bij de bevalling kwamen er dus mooi 2 ...

maar dat gebeurt HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL weinig... ik twijfelde ook heel erg.. ik had echt al vanaf het begin een grote buik, en als sinds ik 25 weken ben, denken mensen dat ik al bijna moet bevallen....
    als ik mensen nu vertel dat ik nog 8 weken moet, vragen ze ook of ik geen tweeling krijg...de 1 krijgt gewoon een wat grotere buik dan de ander :D

6. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Daar wordt je toch ook moe van al die vergelijkingen. Mensen die denken dat het anders hoort te zijn en uitgaan van 1 simpel voorbeeld wat ze hebben.
    O, de buuf was veel dikker rond de buik. Die van jou is zo klein is dat wel normaal? Groeit ie goed?

Inene is iedereen gynaecoloog.

7. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik neem aan dat je doel op de mensen in je omgeving die dat soort opmerkingen maken over iemands buik ?

Deel Deze Pagina