Hoi dames, Ik heb vorige maand ovulatietesten gebruikt van de action. 3 dagen lichte streep 1 dag ineens een knaller en dag erna lichtere streep. Nu doe ik al 5 dagen de zelfde testen maar het vakje blijft echt helemaal wit. Geen streepje ook niet wit of grijs te bekennen (Hoorde dat je altijd een heeeel licht streepje hebt is dat zo?) Is dit wel goed helemaal geen streepje? In het Controle vakje gewoon een streepje. Liefs Sascha
Dan is hij misschien later? Zoals je in mijn banner kan zien had ik ook vorige cyclus een uitschieter. Dag 19/20 pas eisprong en nu al dag 12 dus gewoon door testen misschien is hij er volgende week pas.
Ben om 2 uur nog na de wc geweest. en heb toen om 3 uur getest? Kan het daaraan liggen? Morgen zorg ik ervoor dat ik 2 uren van te voren niet na de wc ga Misschien is mijn eisprong indd later. Merk dat mij afscheiding weer wat dikker is vandaag. gister eergister was t dunner. maar eisprong al gehad? lijkt mij nog niet. Maar heb mijn twijfels wel? Ik blijf gewoon door testen. Heb namelijk de eerste maanden cyclus gehad van steeds 27 28 en nu ineens geloof 30 2 maanden. mss dat cyclus weer rond de 28 is? Nou ja we wachten t maar af en blijf door testen aankomende dagen Afgelopen Menstruatie was ook kort en oud bloed Test gedaan negatief. Misschien daardoor ei eerder of later? Liefs
Afgelopen menstruatie was 2 dagen oud bloed daarna beetje bij afvegen. En wat betreft urine Heb 5 dagen getest zelfs 6. Had nog 1 liggen voor ik nieuwe doosje kocht. En ook met urine dat ik al tijd niet geplast had
Je piek is om 12 uur. Dus ik drink vanaf 10:00 nooit meer wat en dan om 12:00/12:30 naar de wc. Dus even vervelend vind ik altijd want drink graag in de ochtend. Maar dan heb je het duidelijkste resultaat. Denk dat het daaraan ligt.
Ooohh dat wist ik niet? Ga dat morgen ook proberen kijken of ik nu wel een streepje krijg. Want zou zeggen dat ik nu wel in mijn vruchtbare periode zit. Thx voor je tip
Mss een stomme vraag... maar hoe weet je zo zeker dat de lh piek om 12.00 uur is?? En zijn dan de ovulatie testen de hele dag donker? Of wisseld dat ook? Heb ze zelf voor jaren terug een keer gebruikt van sensitest maar kreeg nooit een positieve test. Terwijl ik wel een eisprong had...
Was de test misschien 'over de datum'. Ik test ook steeds omo-wit op Sensi, maar ik zie dat de testjes van jan. 2013 zijn.. Over op de Kruidvat en ik ga v.a. morgen om 12.00 uur testen, dank voor de tip (wist ik niet)
De testen die ik toen had waren niet over de datum. Heb ze besteld toen ik ze nodig had. Volgende dag binnen en gelijk op de verpakkingen gekeken. Dit doe ik altijd. Ze kunnen mij n hoop verkopen maar niks wat over de datum was. Maar is al jaren geleden hoor.
Toen ik iui kreeg moest ik testen tussen 12:00 en 15:00 en dan iedere dag rond dezelfde tijd dit om de kans om je ei te missen zo klein mogelijk te maken. Ik zou als hij donkerder word wel 2x op een dag gaan testen als je bang ben om hem te missen. Je testen kunnen best eens wit zijn als je een beetje veel heb gedronken en je lh nog heel laag staat.
ik heb weer getest wel 2 x, om half 1 en om 4 uur. maar weer een spier witte test. Hoe kan dit toch? Je hebt toch altijd een licht streepje? of is dat niet zo? Vorige maand had ik de 18de een knaller en 15 16 17 een licht streepje. Moet ik nu doorgaan? is mijn ei geweest? of komt ie nog of helemaal niet?
Ik lees even mee... deze ronde voor het eerst gestart met ovulatietesten en ook de mijne zijn tot nu toe wit! Zit nu op cd 13! Kan het zo zijn dat de testen in een keer gaan knallen? Ik dacht namelijk dat ze moeten oplopen... maar morgen is al cd 14! Ik ben steeds uitgegaan van vruchtbare periode cd 10 tot cd 16 ongeveer...maar met mijn testen lijkt het er niet op dat de vruchtbare dagen in aantocht zijn?! Als ze pas laat gaan knallen heb ik er al die rondes naast gezeten Ingewikkeld zeg dat zwanger worden
Ik zou nog even door testen zou zonde zijn als je , je ei mist. Dame82 dat is bij iedereen verschillend bij de 1 loopt hij op bij de ander knalt hij uit het niets kan zelfs per ronde verschillen
Dame82 Vorige maand ben ik voor t eerst begonnen met ovulatietesten (action) begon op dag 15 en op 18 had ik een knaller dag 19 nam ie af. maar had de dagen ervoor wel lichte streepjes. Vandaar dat ik t zo vreemd vind dat t nu helemaal wit is Als ik jou was zou ik ook door testen ga ik ook doen
Ik teste met cb digital, die geeft een smiley. En ik had pas een sniley op cd 20! dus nog ff doorgaan zou ik indd doen
Stardust27 Ik zit te denken alsvt volgende maand ook met die van action niet lukt ik de digitale ook ga kopen Zo raar ene maand dikke knaller en nu niks