Heel veel sterkte meid, neem je rust en vraag goed advies over hoe je ermee om moet gaan. Zowel lichamelijk als fysiek. Hoe stom het ook klinkt, ik ben zo blij dat je gebeld hebt en gegaan bent! Ik hoop voor je dat alles gespaard is gebleven. Maar zelfs met 1 eileider zoals iemand hierboven zegt gaat het helemaal goedkomen meid! Dikke knuffel!
Wat goed dat je toch gebeld hebt! En wat goed van de meiden hier die ts hebben aangeraden om echt te gaan bellen, ik denk dat jullie haar een heleboel extra leed hebben bespaard. Ts, ik hoop dat ze je eileider hebben kunnen besparen, maar ook als het niet zo is kun je met 1 eileider nog heel goed zwanger worden hoor! Mijn zus is zwanger geraakt binnen 6 maand terwijl ze nog maar 1/3 eileider over had. (Eerst een cyste in de ene eileider die is geknapt en ze deze helemaal hebben moeten verwijderen, toen een cyste in de andere eileider waar ze gelukkig nog een derde van hebben kunnen redden) Nu eerst maar eens beter worden, heel veel sterkte toegewenst de komende tijd.
Hele veel sterkte meis. Neem echt de tijd om hier zowel lichamelijk als geestelijk van te herstellen. Het is niet niks, ik heb het helaas twee keer moeten mee maken.
Och... Zo naar! Al die rommelende weken vol spanning en onzekerheid en dan ook nog zo n operatie er achteraan. 1 ding neem de tijd.... Ik dacht ook hophop en weer gaan na een paar dagen maar heb daar echt van terug moeten komen. Laat je zo veel mogelijk vertroetelen en knap goed op. Even een dikke digi knuffel jouw kant op. Veel sterkte
Wat erg dat je dit mee hebt moeten maken. Hopelijk verloopt je herstel voorspoedig! Zo zie je maar hoe belangrijk je voorgevoel is. Als je gevoel niet goed is dan is het altijd goed om actie te ondernemen. En waar dit forum al niet goed voor is. Misschien is TO erger bespaard gebleven door de aanmoediging toch te gaan bellen.
Hey Lien, Heel veel sterkte bij het verwerken! Bij mij was dit zoveel heftiger dan men miskraam ervoor. Neem je tijd en praat er voldoende over!
Beterschap, ook voor de komende tijd. Hoop dat je het snel een plekje kunt geven en de draad weer op kunt pakken.