done or not done

Discussie in 'Babynamen' gestart door jes4, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zou jij een naam gebruiken die erg veel lijkt op die van het kindje van vrienden?

1. Ja: ik kies de naam die ik mooi vind en hiermee houdt ik met niemand rekening.

2. Nee, ik zou dat niet doen, ik zou rekening houden met de vrienden

3. Ik maak me hier niet druk om; iedereen moet doen wat hij zelf wil.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Nou vind ik eerlijk gezegd dat Zara en Sarah twee heel andere namen zijn, ze klinken ook anders als ze goed worden uitgesproken.

:)

Verder vind ik het ieder z'n eigen keuze.

Over 10-20 jaar ken je elkaar misschien niet eens meer en heb je een naam die je wilde niet gekozen, omdat vrienden hem al hadden (of iets wat erop leek).

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hm het maakt voor mij ook verschil over wat voor naam het gaat hoor. Als jullie dochter Jamalinde (ik verzin maar iets ;)) had geheten dan had ik anders gereageerd. Maar Sarah is zo'n veel voorkomende naam..

3. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Gelukkig maar..;);).
    Maar ik snap je punt...:D

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

mee eens!

5. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Bij ons in het dorp ken ik bijna geen Sarah's; op de hele school: 500 leerlingen, zijn er 2, waarvan 1 zo geschreven. Maar daar gaat het ook niet om, al komt de naam 100 keer voor op deze school, het gaat om het principe. Wat je daarvan vindt? Daar mag ieder zijn/haar mening over hebben hoor. Ik was gewoon benieuwd. En idd, 10-20 jaar verder zien we dit meisje misschien amper meer.
    Iedereen moet doen wat ie zelf wil, maar zoals je eerder kan lezen geeft dat wel eens irritaties/ruzie. Ik heb er verder geen woord aan vuil gemaakt hoor, maar ik vind het wel jammer.
    En duidelijk anders klinken; daar ben ik het helemaal niet mee eens. (spreek het maar eens uit)

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik zou het persoonlijk heel raar vinden als een naaste van mij, dezelfde naam zou geven aan het kindje (ook als is het anders geschreven). Natuurlijk moet iedereen het zelf weten, maar ik zou het persoonlijk niet doen!

Ik heb het zelfs al met een tweede naam. Wij anders ons kindje als tweede naam Lynn/Linn willen geven, maar mijn nichtje heet Anne Lynn. Voor mij dus niet echt een optie.

Deel Deze Pagina