hey meiden ben even nieuwschierig!! welke kleur hebben jullie in de kerstboom??? wij hadden vorig jaar paars met brons en wou dat dit jaar weer doen maar misschien zijn er meiden die mij op andere ideetjes kunnen brengen???
Ook dit jaar ( 3 de jaar ) hebben wij goud, bruin, oranje en groen. Wij hebben ook allemaal plastic ballen want onze dochter vind het nog erg leuk om ze eruit te halen.
Alle kleurtjes die er zijn paars, rood, zwart, wit, goud, zilver, groen, met glitters, zonder glitters en heel veel vogeltjes (vind ik zo leuk) ik heb zelfs een Vis kerstbal en een pinguin hihi een lekkere bonte boom dus!
Die van ons wordt dit jaar roze met wit. Er komen ballen en bloemen in (en lichtjes enzo natuurlijk).
Ik doe dit jaar alleen een kleintje, maar die wordt wit met paars. Had altijd rood, maar ik vind rood eigenlijk helemaal niet een mooie kleur haha. Nu dus maar eens wat anders.
wit met zilver.. met witte en zilveren vogeltjes en veertjes met glitters, steentjes, glas ornamentjes en diamanten!
Alle kleuren die er in ballen te vinden zijn!! Dit jaar even in Berlijn geweest... Oef wat heeft de KaDeWe een mega mooie kerstshow!!! Het was nog een heel gedoe om de kerstballen netjes mee te krijgen in het vliegtuig Moesten toen ook ineens de tas uitpakken bij de douane... het zag er vast raar uit in de scan
Ik ook, alleen dan ook met nog groen, blauw en zilver erbij. Maar geen gekleurde lampjes want dat vind ik dan weer net te.. Oh ik heb er zo'n zin in om de boom op te tuigen maar ik wacht keurig tot sint weer weg is.. wachten duurt zoooo lang.
Ook wij hebben een kitscherige boom met alle kleuren ballen... en dan ook nog eens gekleurde lichtjes en die maken het helemaal af! Staat supervrolijk en alle kids uit de straat hebben het dan over onze boom..... die is erg gewild bij kinderen, hahaha!
hahaha sorry hoor maar ik moet hier echt om lachen. Voor jou was het natuurlijk niet zo grappig maar ik zie het al helemaal voor me!
Hier al een paar jaar paars met zwart. Toen een heel probleem om paarse ballen te krijgen, nu gooien ze je er dood mee
Een hele ouderwetse stijl. Zilveren slinger, zilveren piek, zilveren ballen, wat chocoladekransjes en lichtjes allemaal van plastic (behalve de chocoladekransjes dan)