mischien staat het hier niet goed maar wie weet waar je leuke en betaalbare skipakken kan halen in maat 74/80. heb hier in dter al wat rondgekeken maar veel uitverkocht of enorm veel geld.
ik zou het niet weten. we zijn al een week op zoek naar een pak maat 92 of desnoods 98. maar alllesssssssssssssss is hier gewoon uitverkocht. we zijn nu van ellende aan het bieden op marktplaats op 12! advertenties, maar iets terug horen, tot nog toe niet dus... ja eentje, om te vertellen dat ze het pak toch maar aan schoonzus had gegeven....ja duhhhh, daar hebben wij veel aan. zet dan geen advertentie.en ook daar vliegen de reserveringen je rond de oren. ik weet niet hoe het met jou maat zit. heb je al geprobeerd op marktplaats?
ja ook al druk aan het bieden haha maar word elke keer fors overboden en om nou meer dan 30 euro te betalen voor een 2ehands pak vind ik wat ver gaan. Morgen nog een kans bij scapino hadden ze ook een leuke voor 40 euro.
Bij ons hier in het dorp hebben ze skipakken van Yep Yep, zijn niet zo duur want het is een outlet. Ik weet dat losse jasjes rond de 30 euro zijn, losse broeken (zilveren) zag ik voor 19 euro ook van Yep Yep. Dus als ik nog voor iemand moet kijken? wil em best kopen en opsturen!
ik heb via mp een pak gekocht, nieuw en 15 euro. en bij otto stonden er ook nog wat en bij babaywalz ook allemaal best goedkoop..... succes
ik heb gisteren bij de c&a gekocht. lichtroze met een afschuwelijk plaatje maar dat was de enige bij ons in het dorp nog en ze hadden ze nog volop hangen. 25 euro
c&a hadden hier alleen maar kleine maatjes, nog 2! van die roze inderdaad met voetjes en handjes eraan. die van babywaltz had ik inderdaad ookal gezien. maar toen ik de vorige keer daar een slaapzakje besteld had ben ik eerst 7 weken aan het lijntje gehouden om vervolgens een brief te krijgen dat het artikel niet meer geleverd kon worden. ik ben daar dus niet zo happig meer op. ik moet geen pak over 2 maanden ik moet er nu 1. ladylittleangel@ ik zal het in mijn achterhoofd houden voor als we helemaal niks vinden. bedankt!
hihi hier hadden ze ook nog de witte en blauwe/zwarte? in wat maten (ook 74/80) maar helaas alleen de roze dus nog in maat 92 anders was ik voor wit gegaan.
ik heb vorige week maandag nog via marktplaats een skipak gekocht voor 7,50 als nieuwe en nog in de buurt ook dus kon hem ophalen... en nu erg handig ineens met die kou.
Die van Hans Textiel vind ik altijd wel leuk, maar geen idee of die ze nog heeft. Ik heb die van ons gekregen (wel bij Hans vandaan ).
Ik heb afgelopen zaterdag een skipak in mt 80 bij de H&M gekocht. Hij past nu goed, maar ik weet dat ie over 2 maanden te klein is. Dus in de uitverkoop ga ik er nog een zoeken in maat 86. Ik zag net op de Hema site dat ze nog skipakken hebben HEMA - babyskipak Misschien is dat wat?
H&m had ik al gekeken , ga morgen even na de htx is nl niet hier in de stad maar dorp ernaast . Hm van de hema weet ik niet zo wat ik van moet vinden en helaas in de winkel zelf hier hebben ze ook niks meer. zucht wat een probleem haha. Morgen nog een x ff op stap moet toch een x lukken.
Heb er eentje via marktplaats gekocht. Staat 86 in, maar valt meer als een 80 en daardoor te kort voor mijn dochter. Ik verkoop hem dus weer. Hij is donkerblauw, met cremewitte voering.
Ik heb er net 1 gekocht bij C&A, hij is paars en niet echt mooi (maar ook niet lelijk) maar wel lekker warm. Ik ben ook aan bieden op marktplaats maar dat schiet niet op.... Het is een maat 86 maar valt ook kort dus mijn meisje kan hem wel aan zij heeft nu maat 74/80.
Er staat er 1 van maat 74 meen ik op de te koop paginas hier ts. ( sorrie voor de grote letters de kleine HEeft op knopjes gedrukt en nu branden alle lampjes en ik krijg ze niet meer uit hihi) OW ZIE DAT DE LETTERS OP HET FORUM WEL GOED TERRECHT KOMEN.