Het 'na de ei is het klussen voorbij' syndroom

Discussion in 'Zwanger worden' started by malleboe, Dec 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. malleboe

malleboe Actief lid

Oct 15, 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Hoi meiden,

Ik betrap mezelf er iedere maand op dat ik na mijn eisprong het 'nut' niet meer in zie van klussen. Natuurlijk doen we het wel als we zin hebben, maar ik krijg wel een afwachtende houding.

En nu ben ik dus bang dat we kansen laten liggen! Wie herkent dit nog meer?

2. girl21

girl21 Niet meer actief

jep... hier net zo... :oops:

3. MiSe

MiSe Niet meer actief

Ik begrijp het wel. Nu ik zwanger wil worden heb ik veel vaker seks dan daarvoor. Maar dan eigenlijk meer om een kindje te maken dan om de seks zeg maar..

Op zich is dat ook wel logisch alleen lijkt het me wel goed om met je partner te genieten van elkaar en dat niet alleen de nadruk op het maken van een baby ligt.

En of je echt kansen laat liggen... zal wel meevallen denk ik. En het moet ook wel leuk blijven toch! ;)

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    jeps hier nog een die het herkent... en ik ben ook bang dat we kansen laten liggen omdat ik mijn ei niet voel en het dus kan zijn dat ik m nog niet gehad heb op het moment dat ik denk m wel gehad te hebben.

5. charlotte265

Dec 30, 2007
    34
    0
    0
    knokke
    ik herken het ook

6. pien25

pien25 Fanatiek lid

Dec 2, 2008
    1,272
    0
    0
    same here!
    Wel fijn te weten dat je niet alleen bent

7. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Yep! Wij hebben een eigen zaak en november en december zijn gewoon echt hele drukke maanden voor ons dus ook wat sex wat minder zin/energie ervoor maar ik ben bang dat we hierdoor dus kansen missen,maar aan de andere kant om het nou dwangmatig te gaan doen zie ik ook niet zitten,alleen rond m'n vruchtbare periode het is echt erg maar dat heb ik gewoon in m'n agenda staan!

8. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ik heb t ook, dan denk ik we hebben de eisprong gehad dus nu kan het weer rustig aan haha maar ja dan heb je wel een risico jah...

9. Selina26

Selina26 Bekend lid

Nov 27, 2007
    935
    126
    43
    Female
    Heel herkenbaar!

10. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    jep me to wij vrijen ook vaker nu en zelfs mijn vriend heet soms gewoon geen zin en dan wordt ik altijd een beetje boos an later denk doe toch normaal!het moet wel fun blijven en het komt vanzelf en zo blijf ik dan maar denken hihi......erg he

11. malleboe

malleboe Actief lid

Oct 15, 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Wat fijn te lezen dat ik niet alleen ben hahaha. Ik wou dat ik mijn ei niet voelde, dan had ik volgens mij de hele periode door om de dag geklust. Nu denk ik na mijn ei echt 'het heeft nu toch geen zin' :oops: terwijl vrijen natuurlijk niet alleen om het krijgen van een kindje gaat.

12. naad24

naad24 Bekend lid

Sep 22, 2008
    771
    0
    0
    Ik vrij ook meer rond m'n eisprong hoor, daarna mag het van mij wel wat rustiger aan. Lig ook een beetje aan m'n humeur :)
    Maar zoals je ziet hebben meerdere vrouwen dit

13. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    ook hier herkenbaar! eigenlijk stom he..

14. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

Nov 24, 2008
    313
    0
    16
    tuurlijk ben je in de periode rond je ei er meer bewust mee bezig maar ik moet zeggen dat wij altijd zeer regelmatig klussen. Gisteravond nog :) en dan krijg ik vanochtend een berichtje dat ie het zo heerlijk vond :p Toch lief! :D

15. limidje

limidje Actief lid

Mar 11, 2008
    114
    0
    0
    huisvrouw/postbode
    ijsselmuiden
    ik vrij bijna elke dag omdat het lekker is
    en niet te veel aan denken danben je zo zwanger wasbij mijwel zo als je teveel aan denkt duurt het deste langer

16. Nikita33

Nikita33 Actief lid

Nov 7, 2008
    196
    1
    0
    Yep, hier is het ook zo. Maar ook door werk, studie, stage etc hebben we er minder tijd voor. Rond mijn eisprong maak ik er meer tijd voor, en daarna tja.. ach.. Als het gebeurt dan gebeurt het, anders weer voor mijn eisprong. 8)

17. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

Dec 7, 2008
    419
    0
    0
    Ik herken dit , heb er op dit moment ook last van..
    Had gister m'n eisprong , en als je daarvoor & daarna wat geklust heb ,
    Heb je eigelijk zoiets van ; Oke , het zit erop ! nu afwachten.
    Als ik zin heb doe ik het zowiezo wel , maar ik ben nu op dit moment meer bezig met zwanger worden als met sex.... :rolleyes:

18. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    hmm nou gelukkig vrijen wij gewoon wanneer we zin hebben en rondom de eisprong idd extra, maar tis niet zo dat na de eisprong we niet meer vrijen, zeker niet! :)
    We genieten er allebei veelste veel van! ;)

19. Diana82

Diana82 Actief lid

Nov 7, 2006
    353
    0
    0
    Heel herkenbaar! Wij zijn bezig voor de 2e en dan klussen we toch echt vaker in de week voor mijn ei, dan de weken erna. Niet dat we het dan helemaal niet doen, maar wel duidelijk minder. Daarbij merk ik ook dat we er al 1 hebben. Onze zoon slaapt momenteel zo slecht, dat ik blij ben als ik bed lig en kan gaan slapen.... Ipv klussen :oops:

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat hadden wij ook in de eerste ronden, maar naarmate je langer bezig bent, wordt de sex helaas meer klussen rondom je eisprong. Als het dan maar gebeurt, dat is dan nog het belangrijkste. Na de eisprong doen wij het helaas ook niet zo vaak meer.

Share This Page