Dongel???

Discussie in 'De lounge' gestart door Female24, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Hey meiden,

zijn er hier ook mensen die gebruik maken van een Dongel??
    kan er op het internet niet veel van vinden of het is onduidelijk haha
    maar mijn vraag is dus: is het internet een beetje goed/snel? is alleen maar om te surfen niet om te downloaden ofzo hoor...
    graag ervaringen :D
    alvast bedankt!

2. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Hoi,
    Ik woon in Portugal, en internet al ruim 4 jaar met een dongel. Het werkt prima, maar is lang niet zo snel als het internet dat je in nederland thuis hebt via de kabel. Maar kleine bestanden downloaden en zo gaat prima.

3. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    nou voorhet downloaden hoeft het voor mij ook niet is puur en alleen om te surfen :D

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Wij hebben ook een dongel, maar gebruiken hem niet! Wat een klote ding zeg!! Met hun zoveel snelheid e.d. en wij hadden 'm ook gepakt voor te surfen e.d.
    Youtube filmpjes bekijken! Heb je ff? Dan zit je zo 15 min te wachten tot die klaar is met bufferen of hij blijf hangen halver wege 't filmpje!
    Dit geld ook voor foto's hyves e.d.

Nee, doe mij maar lekker ouderwets internet.

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Een collega van mij heeft een dongel en die is er niet over te spreken. kreeg een torenhoge rekening thuis gestuurd, en na verder onderzoek bleek dat er hacker op hun dongel had gezeten... Mijn collega gaf aan dat de dongels onveilig waren ook al zegt KPN dat de beveiliging zeer goed is. Zij heeft inm dus nog steeds ruzie met KPN.

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    hey meiden dank je voor jullie reactie heb net even computerwinkel gebeld en die raden het me echt ten strengste af! dus van mij mag het topic gesloten worden! dank jullie!

Deel Deze Pagina