Spanning/onzekerheid.. Wat duurt wachten lang

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sponsje, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sponsje

sponsje Nieuw lid

28 sep 2012
    2
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik heb uiteraard geklust tijdens mijn eisprong en had paar dagen later al last van zere borsten, pijnlijke tepels, dat heb ik tot vandaag altijd gehad, er zijn blauwe aders bij gekomen. af en toe hoofpijn, af en toe zere ogen. Ik had afgelopen woensdagmiddag eventjes zeer pijnlijke onderbuik gehad en nu is het weer over af en toe wat steekjes. Wat ik wel hebt is dat ik vaak windjes moet laten en plopjes in mijn buik. Af en toe heel lichtjes misselijk en ik verlies witte slijmgoed ik heb vaak een rare smaak in mijn mond, ik heb ook bulten/puisten rond mijn tepels

Nu is mijn NOD a.s. maandag 1 oktober maar heb sinds vandaag geen pijnlijke borsten meer kan dit betekenen dat ik toch niet zwanger bent? Ik zou het liefst nu weten maar volgens mij is het nog te vroeg om te testen?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ben je al lang gestopt met de pil?
    Heb je een regelmatige cyclus?

Helaas zeggen symptomen niks. Kan net zo goed een aankomende ongi zijn.

Die symptomen die jij hebt, heb ik in elk geval niet gehad...

Je kunt een testje van Kruidvat 2 voor 5 euro proberen.

3. sponsje

sponsje Nieuw lid

28 sep 2012
    2
    0
    1
    NULL
    NULL
    ik ben 3 mnd gestopt met de pil maar nog niet echt geklust rond mijn eisprong omdat mijn schoonzus net zwanger is geworden van haar 1e na verschillende ivf pogingen dus wouden we haar eerste moment geven.

Ik heb een regelmatige cyclus van 21 dagen (tsja is erg kort maar dit is al 1.5 jaar zo) en ik heb een dochter van 2 jaar. Ik weet niet meer of ik dit bij de kleine meid ook had...

Deel Deze Pagina