Donker gele afscheiding!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LoveLaughLive, 6 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    Hoi allemaal, sinds 2 dagen heb ik last van donker gele afscheiding. Terwijl ik normaal wit/licht gele afscheiding vloed, en ik vloed momenteel tamelijk veel. Ik heb geen jeuk, sterke geur, of dat ik iets vreemds zie van onder. Ik heb sinds 2/3 dagen wel last van mijn onder rug en heupen, steekjes in mijn liezen, richting schaam streek, ik plas veel maar niet meer als anders in de zwangerschap. Herkent iemand dit? Ik ben namelijk beetje ongerust over die afscheiding.

maandag bel ik sowieso even de dokter voor urine in te leveren of uitstrijkje.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Even de vk bellen morgen.
    Als je meer last van je rug krijgt alsnog bellen als je twijfeld.
    Voor deze dingen kan je bij de vk terecht de HA zal je waarschijnlijk toch naar haar doorverwijzen.

3. mrsb

mrsb Actief lid

24 okt 2010
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het hier alemaal gehad wit, groen, donker en licht geel, doorzichtig. Tot zover is er niks aan de hand. Heb wel af en toe een schimmeltje maar kan geen kwaad volgens mijn gynaecologen en het blijft terug komen.

Maar als je je zorgen maakt kun je altijd natuurlijk even bellen voor geruststelling.

4. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Donkergeel is vrijwel altijd gewoon normaal, maar even bellen voor een check is altijd een goed idee!

5. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    Bedankt voor jullie reacties, vandaag contact gehad met de verloskundige. Ze denkt een beginnende schimmel infectie. Morgen even een zalfje halen, en dan even af wachten of het aan slaat.

Deel Deze Pagina