Hoi dames, 7 maart heb ik pregnyl gezet. Op 9 maart vervolgens de IUI gehad. Op 12 maart heb ik extra pregnyl gezet ter ondersteuning van mijn LF. Zie mijn foto's. Maak ik nog wel een kansje? Gezien het drastisch afloopt? Graag jullie mening....
Hoi, de test moet eerst aflopen en daarna wit worden of bijna wit en dan weer oplopen, dus volgens mij kan dat nog prima. Dit is mijn rijtje geweest. Succes 😀
Je foto's hebben verschillende licht invallen waardoor het streepje en de oploop/afloop moeilijk te zien is. Kan je al je testen eens onder elkaar leggen en dan 1 foto maken? Overigens zit je nog maar op 9 dpo dus alles kan nog hoor. Zowieso zijn de strepen nog van de pregnyl. Dat is er nu nog niet uit
5000 EH blijft ongeveer 7 tot 9 dagen in je lichaam aanwezig. Ik hoop dat je testen een dezer dagen weer op gaan lopen!
5000 kan zelfs tot 10/11 dagen nog in je lichaam Zitten. Dus zolang de test niet beduidend negatief of flink donkerder Is dan andere testen zou ik het op pregnyl houden
Kan zelfs tot 14 dagen in je lichaam zitten. Ik testte 14 dagen na 5000eh nog licht posi met de kv en werd dag 15 ongi