Hoi, Klopt het dat als je denkt een indrooglijn te hebben op je zw test en je doet er een paar druppels water op dat de lijn dan verdwijnt als het om een indrooglijn gaat ?
Dat weet ik niet precies, maar belangrijk is of het lijntje er binnen de afleestijd stond of niet. Heb je een foto?
Nee een indroger gaat meestal niet weg als hij er eenmaal inzit. Opgehoopte urine daarentegen wel. Denk je dat je een indroger hebt?
Nee een indroger verdwijnt vaak niet na doorspoelen met water. Dus als het resultaat er pas (ver) na afleestijd staat mag je hem niet als positief beschouwen en moet je over 2 dagen opnieuw testen
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb vanmiddag een test gedaan , maar omdat zoonlief er ineens aankwam heb ik de test snel weggelegd. Een tijd later denk zo’n 1,5 uur , heb ik de test bekeken en toen zag hij er zo uit ... ( zie foto) Maar beschouw deze ook ala negatief en wacht het nog even af. Ben namelijk ook nog veels te vroeg
Ik heb dat ook gehad en was toch zwanger. Al mijn negatieve testen bleven ook na 1,5 uur wit. Zou het over 2 dagen nog eens proberen.
Die ken ik niet. Maar vam die pennenstrepen zijn meestal indrogers. Heb je nog een nieuwe test gedaan?
Ik heb verder nog niet getest , had niks meer in huis Maar ben net langs de kV geweest , dus doe morgenochtend nog een testje
Ja dat klopt ... Ik zit nu op 8 a 9 dpo. En weet dat het nog alle kanten op kan. Maar heb nu al 5 dagen last van gevoelige borsten, dit heb ik normaal gesproken 3 dagen voor NOD. Ook heb ik rommelende darmen. Alleen lees hier vaak als je al zulke kwaaltjes hebt, je eigenlijk ook al wat ziet op een test