Nou, wat je geluk noemt. Ik heb heel sluik haar, geen model in te houden.....oke, krullen zetten en opsteken doe ik dus, dan lijkt het wel wat
Hoi, hier nog een kapster en niekepiek heeft echt gelijk!! Je kunt je haren NIET lichter verven, verf op verf wordt niet lichter van kleur, je kunt je haren enkel lichter kleuren met een ontkleurder en daarna de desgewenste kleur eroverheen doen, met gewone verf kun je enkel de tint aanpassen dus bijvoorbeeld koper,goud,askleurig en je kunt met gewone verf donkerder kleuren. En van lichter kleuren word je haar echt niet gezonder heb echt mensen meegemaakt in de kapsalon die na twee keer ontkleuren binnen kwamen met haar zo dor en droog dat het er nog net niet afviel!
Ik ook. Ik had het vroeger pikzwart geverfd, gewoon zo'n pakje uit de winkel. Ik was het zat en heb toen bruin erover heen gegooid. Werd het iets lichter van en later heb ik er de meest lichte kleur blond over gedaan die ik vinden kon, 2x erin gedaan en ik was weer blond. overigens heb ik dit niet allemaal tegelijk achter elkaar gedaan zat wel een tijdje tussen. Achteraf vraag ik me wel af hoe dat goed heeft kunnen gaan en ik niet groen of oranje ben geworden. En nu heb ik voor een tijd terug weer zelf geverfd. Deed het eerst bij de kapper maar werd me te duur en kleur was ook niet je van het. Was echt donkerblond en ik wou licht blond. Hup naar kruidvat, pakje blonde verf gehaald en ik ben nu echt een stuk blonder weer.
Als ik je een tip mag geven, zoek een kapsalon die je verft met olaplex. Ik heb mijn haar ook lichter laten verven met olaplex erbij en mijn haar is echt nog super zacht en gezond
Omdat? Ik lees nl geen voorbeelden dat iemand hier zegt dat het echt NIET ging en haar haar dor werd of uitviel...Alleen maar dames die zeggen dat zij het ook hebben gedaan en het goed ging
Ik snap ook niet waarom dat niet zou kunnen, want bij mij lukt het ook. Ongeacht of het zomer of winter is
hahaha, dat zou ik ook doen geloof ik. Nee, ik geloof je best hoor, dat er ontkleurder in zou zitten en dat het enorme rommel zou zijn, maar ach......als het goed gaat voor die 2 euro per keer, ga ik echt niet naar de kapper hoor.
Heb het wel eens thuis gedaan. Met als resultaat groen! haar. Dus ik ben heilig overtuigd van de theorieën van de kapsters hier. Heb het aan den levende lijve ondervonden. :S off topic (met alle kapsters hier): Iemand nog een tip voor droog haar? Heb van m'n kapper wel een masker gekregen maar hoe snel zou ik resultaat moeten kunnen zien?