Zijn er dames die zijn bevallen in het Bronovo ziekenhuis te Den Haag? Ben erg benieuwd hoe dit 'bevallen' is Groetjes, Meryl
Ik ben daar onlangs (5 mei) bevallen van mijn dochter. Ik moet zeggen, ik heb me daar erg op mijn gemak gevoeld, ook mede door de gyn die ik had. Super vent. Het duurde wel wat lang eer ze kwamen kijken hoe ver ik was. Na ruim 1,5 uur ofzo pas. Maarja, ze hadden een spoedje tussendoor, dus waren daar bezig. Ik heb er niet lang gelegen, want mijn totale bevalling heeft maar 5 uur geduurd (best snel voor een eerste). Ik kwam om half zeven binnen en om 8 over half 10 had ik ons kleine wondertje in mijn armen. Bij de echte uitdrijvingsfase was het super hoor, de begeleiding. Erg relaxt en ontspannen allemaal. Volgende keer ga ik daar zeker weer bevallen.
Bedankt voor de reactie Skye en gefeliciteerd met je kindje. Klinkt als een prettige bevalling. Weet jij toevallig ook wat het beleid is van Bronovo met betrekking tot pijnbestrijding? Groetjes, Meryl
Nee, sorry. Ik heb het daar ook helemaal niet over gehad eigenlijk. En met de bevalling zelf heb ik nou niet het gevoel gehad dat ik het nodig zou hebben. Tuurlijk doet het ontzettende pijn, maar je zit in zo'n roes op dat moment dat je het eigenlijk niet eens beseft. Het is bij mij prima gegaan zonder pijnbestrijding