Het kindje heeft inderdaad wel negroide trekjes, zoals de neus en het haar. Ik vermoed toch dat er ergens blanke voorouders zitten.
Ik zag de foto en dacht, ohhhhh wat mooi!!!! Wat zullen die ouders geschrokken zijn! Maar dan wel in positieve zin van het woord. Weet zeker dat elk kindje heel speciaal is, maar dit kindje heeft nog een extratje..........
In het verhaal/linkje van TS staat dat ze niet albino is. Dat meisje zal zich uiteindelijk, hoe dan ook een zwarte/blanke schaap voelen. 4 donkeren, en je bent als enige blank. Ik ben benieuwd hoe dat gaat over 15 jaar.
Wat bijzonder! Ik heb in de krant weleens een artikel gelezen over albino kinderen in Zuid-Afrika, die zijn dan ook gewoon helemaal blank terwijl hun hele familie donker is. Heel apart.
Deze is eigenlijk ook heel bijzonder he? Heb je kans van één op de 'weet ik veel' op een tweeling krijg je 2 tweelingen ... waarvan er bij alle twee een donker en een licht is! Wat uniek en wat een wonder!
Er staat dat het kindje geen albino is .. maar het zou mij niet verbazen als het wel zo is!! (zullen ze vast wel gecheckt hebben ..) Ik vind albino's ook heel bijzonder ... Hier een foto van een afrikaanse 'albino' vrouw Bekijk bijlage 87180
Blanke slavenhouders als voorouders misschien? Veel negroide mensen in de VS en de caribische eilanden kunnen hun voorouders tot de plantage nagaan, daarna niet meer omdat toen alleen de voornamen van de slaven werden opgetekend. Heel bijzonder zeg! Ook van die tweelingen.
Zit ik hier soms te mopperen op de TNT...... maar van de ooievaar kan je tegenwoordig ook niet meer van op aan.....