Donker stel krijgt blank kindje

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Leliana, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dat is wel een gek gezicht inderdaad! Maar wel mooi! :)

Maar mijn schoonzus is Surinaamse en mijn broer een Hollandse man, en die hebben ook twee dochters. De ene dochter heeft een getinte huid en een beetje kroes/krullend haar. De andere dochter heeft een blanke huid, rossig haar en blauwe ogen geloof ik.... Dus het kan wel...

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Prachtig kindje! Mooie papa ook :)
    Het is heel bijzonder, vooral omdat het nu eens geen tweeling betreft, want vaak lees je dit over tweelingen. Maar aan haar haartjes en neusje en gezichtsbouw herken je toch wel wat negroïde trekjes! Een plaatje van een meisje hoor!

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Jeetje wat een mooie baby...het lijkt wel een pop met die bos blonde krullen! Als die later maar geen identiteitscrisis krijgt, als blank kind met een donkere broer en zus... lijkt me best verwarrend.

4. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38

O ja, ik heb die film gezien!! Echt een enorme aanrader!! Heeft mega-veel indruk op mij gemaakt. Je gaat echt weer even inzien hoe krankzinnig de wereld in elkaar kan zitten.... (aangezien het meisje door niemand geaccepteerd werd. In de blanke gemeenschap was ze zwart, in de zwarte gemeenschap was ze blank).

5. tricia82

tricia82 Niet meer actief

heb dit al eens vaker gezien stond ook in mijn biologie boek van vroeger ;)
    was wel een anders stel toen hoor ;)

6. mama van j

mama van j Niet meer actief

Dat het mogelijk is....apart om te zien :D
    Leuk kindje.
    Denk dat de vader zich niet hoeft af te vragen of hij de vader is, al zou een dna test zekerheid geven.
    Als de vader een blanke was geweest, zou de baby denk ik alsnog licht getint zijn, wat meestal het geval is.;)

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    vond deze foto van het meisje nog op internet. is een stuk duidelijker en ze is echt precies der moeder kwa uiterlijke kenmerken :) maar blanker kan echt niet

8. Leliana

Leliana Niet meer actief

Aawh, wat een poepie!!!!

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

En ze heeft blauwe ogen, dus een albino is ze zeker niet :) Toch vind ik het anders blank dan een gewoon blond kind, misschien wordt ze later toch nog wel wat donkerder. De dochter van een vriendin van ons was ook heel licht toen ze geboren werd, maar nu is ze toch wel donker geworden (ze is nu 3). Ik hoop voor dit kindje dat dit bij haar ook gebeurd, want ze komen uit Nigeria, lijkt me niet zo prettig als je daar als enige blanke rondloopt..

10. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Net een pop... wel een scheetje hoor....

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    wat een schattig klein meisje en wat een wonder ook wauw:)

Deel Deze Pagina