Hallo Allemaal, Ik ben 24 maart gestopt met de pil, 26 ongesteld geworden tot 30 maart. Ik had 11 april doorzichtig slijm en door ovulatie testen, kon ik zien dat dit mijn vruchtbare periode was. Wel seks gehad met me vriend, zonder condoom maar niet in mij klaar gekomen. Nu heb ik sinds gisteren wit stevig - niet ruikende slijm en krampjes en het voelt dat ik trillingen heb in mijn onderbuik. Kan ik zwanger zijn? Voor een zwangerschaps test, ben ik te vroeg voor. Groetjes!!
Uhm dat kan, maar kan ook niet zo zijn. Enige wat je kunt doen is wachten tot je kunt testen en dan een zwangerschapstest doen. Maar het is nu te vroeg om al iets van een zwangerschap te voelen. Denk dat de dingen die je voelt evt ook te maken kunnen hebben met het stoppen met de pil. Dan kun je soms klachten krijgen die lijken op een zwangerschap.
Geen idee, dat kan niemand zeggen. In principe heb je vijf dagen na de eisprong nog geen zwangerschapssymptomen, aangezien het nog niet eens ingenesteld is, mocht er iets gaande zijn. Er is niks wat kan gaan trillen in je buik. Dus ik denk dat dat iets anders is, misschien je darmen? Door het stoppen met de pil kun je een hoop hormoongerelateerde klachten krijgen.
Waarom heb je een dubbel topic lopen? Mijn bericht in je andere topic: Als je 11 april een positieve ovulatiwtest had dan was je gisteren pas 4dpo dus dan kan je nog helemaal niks voelen of zwangerschapskwaaltjes hebben. Ik debk dat de kans heel erg klein is dat je zwanger bent aangezien hij niet in je is gekomen. Volgende week zaterdag kan je testen.
Helaas kun je de eerste maanden ook echt last hebben van ontpillen en dat kan heel erg lijken op zwangerschapsklachten. Waarom komt je vriend niet in je klaar als jullie een kinderwens hebben? Neem aan dat dat de reden is dat je gestopt bent met de pil tenminste aangezien je ook ovulatietesten gebruikt? Dan is de kans dat je zwanger raakt natuurlijk ook minimaal.
je krijgt meestal pas weer een eisprong als je weer een keer uit jezelf ongesteld bent geworden als je een tijd de pil hebt geslikt. de kans dat je zwanger raakt zonder dat hij in je is klaar gekomen is echt minimaal. daarbij opgeteld dat je nog niet uit jezelf ongesteld bent geweest denk ik niet dat je zwanger bent.. er zijn ook pillen waardoor je ook een slijmprop voor je bmm krijgt dus dat kan je ook kwijt zijn geraakt..
Alsof wij een glazenbol hebben, haha sorry als het gemeen over komt maar alles kan! Enige optie is gewoon afwachten en dan een test doen!
Hahahaha ik wilde iets soortgelijks zeggen! ook echt niet om gemeen te doen maar soms denk ik wel eens, kom op dames er is maar 1 ding dat zekerheid geeft en dat is een test! Geduld is daarentegen ook erg lastig, dat snapt iedereen op dit forum maar je zult het toch moeten hebben!
gestopt met de pil. Ml komt niet klaar in je. je zit pas op 4dpo. Nee ik denk niet dat je zwanger bent. Ondanks dat je zwanger kan worden door voorvocht ( hele kleine kans ) zou je nu nog niks kunnen voelen van een eventuele zwangerschap. Ik acht de kans dan ook zeer klein
Als je zo vroeg in je nieuwe cyclus zit kun je nog niks voelen als je al zwanger geraakt zou zijn deze maand. Veel te vroeg nog. En tja,of het kan... Ja het kan dat er een zwangerschap kan ontstaan,want ook al is je vriend niet in jou klaargekomen dan kan voorvocht soms al genoeg zijn om zwanger te worden. Maar die kans is wel klein,maar het kan. Maar je moet toch echt geduld hebben en wachten tot je ongesteld moet worden. En wat andere ook zeggen; je bent net gestopt met de pil en het ''ontpillen'' kan ook soortgelijke klachten geven. Er zit niks anders op dan toch nog even geduld hebben en af te wachten
Zelfs met de pil kun je zwanger worden en van voorvocht kun je ook zwanger worden, maar dat is nu nog te vroeg om te weten. Je zou even kunnen opzoeken vanaf wanneer je een vroege zwangerschapstest kunt doen
Ja t kan, nee t kan niet... Kan 2 kanten op.. 4 dagen na en ei is te vroeg om wat te voelen... Zwanger van voorvocht kan, maar kans is stuk kleiner. Over een dag of tien maar eens testen
Zoals velen voor mij al zeiden: de kans is echt heel klein dat jij zwanger bent hoor. Los daarvan: Ik merkte 4 dagen na mijn eisprong dat ik zwanger was. Ik had opeens veel witte afscheiding en dat had ik nooit na mijn eisprong. Natuurlijk was ik niet zeker en natuurlijk probeerde ik het van me af te zetten en zei ik tegen mezelf dat t in mn hoofd zat. Maar dat was niet zo, ik was ook echt heel verbaasd en teleurgesteld dat ik ongi werd, en dan nog te vroeg ook volgens mijn berekeningen. Maar dat bleek dus een innestelingsbloeding. Ik weet dat het gek is hoor, en bij mijn eerste kindje wist ik het pas met 7 weken! Maar goed toen heb ik ook helemaal niet op afscheiding gelet en nu wel. Nou het bleek een feilloze indicator (bij mij) Lange uitleg om aan te geven dat je na 4 dagen dus wel wat kan merken