Heeel verstandig! Nou nog een uurtje dan kan je weg van je werk spannend! Kreeg net met schoonmaken opeens een steek onderin me buik was een kast aan het optillen om te verschuiven superwoman haha maar ben er maar mee gestopt
Ja ik heb ook zo nu en dan van die steken dat ik gewoon hardop "auw" roep Dus doe voorlopig maar rustig aan! Je weet maar nooit Ik ga nu wel ff flink werken nog want zit alweer veel te lang hier dus als je even niks meer van me hoort ben ik druk
Hahaha ja zo ging het hier netr ook maar gelukkig was er niemand die het kon horen haha. Nee daarom ben ik ook ff gestopt voor de zekerheid 8) Okee werk ze nog ff haha en laat je het ons weten als je bij de vk bent geweest
Ja ik breng staks verslag uit, voor zover dat kan want volgens mij gaat er niet veel gebeuren behalve praten/wegen e.d.
Okee is goed en je gaat natuurlijk ook kijken na je kindje Maarr hoor het wel ga nog maar ff werken nog 4o minuten
Kom gewoon niet weg Maar denk niet dat we al een echo krijgen?! Stond niet in de info die ik heb gekregen tenminste, laat het wel over me heen komen allemaal!
Nieeett? ik denk van wel haha maar ja je ziet het wel ik ben geen vk dus haha nee verslavend he deze site ik kom er ook nooit weg hahaha heb al een pauze van meer dan een uur haha
heey ff snel in de pauze van de goudenkooi haha Jep nog steeds en heb nu ook spierpijn in me buik:S maar heb niks gedaan waardoor dat kan komen heel appart. En ben echt verschrikkelijk moe elke dag en daardoor heb ik het ook veel koud erg vervelend. nog geen de bekennen ook geen pijn in me buik of rug wat normaal altijd wel zo is dus ja we zullen het zien he Alles goed verder?
Nou gister bij de VK geweest en we hebben over 2 weken een echo! Nu was het nog vooral een gesprekje en bloed prikken en tja... Ik moest me wegen en daar ben ik super van geschrokken zeg, ik woog ineens 8 kg meer en aangezien mijn moeder meer als 30 kilo aankwam tijdens de zwangerschap is er een kans dat ik haar achterna ga.... Maar dat hoop ik toch niet Verder kan ik eigenlijk nog weinig nieuws melden, over 2 weken zullen we pas zien wat er nu precies zit?!
Aaahh dat vind ik toch wel een beetje jammer voor jullie! En ik denk dat je je niet al te druk moet maken over dat aankomen want ja als het gebeurd dan gebeurd het toch wel. En natuurlijk moet alles er straks ook weer af maar ja je kan er nu niks aan doen 8-[ Begrijp wel dat je dat niet fijn vind om te zien dat je aan bent gekomen en dan ga je zo denken als bij je moeder hoe het toen was gegaan ja dat is natuurlijk niet fijn. Maar helaas kan je er niks aan doen! Maar is dat normaal dat je zo vroeg bij de vk komt? Ik heb dan die miskraam gehad en kan dan ook bij mijn volgende zwangerschap eerder na de vk of gyn. krijg ik dan ook geen echo want daar gaat het juist om ja ik moet zien dat het er zit aangezien ik de vorige keer de echo kreeg en er niks meer zat..hmmm snap er niks van. Hoe voel je je verder trouwens? Ik voel me super goed niet meer zo misselijk eindelijk haha maar nog wel van die momenten dat is wel minder weer. En ik heb zo'n spierpijn in mijn buik het doet echt pijn haha werd er chaggerijnig van haha vanaf iets boven me navel tot me onderbuik en me borsten ook. echt heel appart. Nouja en verder same old story haha
Hey meis, wat lief dat je zo'n lange reactie hebt geplaatst! Ik maak me inderdaad best zorgen maar niemand reageert op die gewichtstoename... Maar ik ga vanaf nu gewoon helemaal niet meer snoepen, deed ik al niet veel maar nu gewoon helemaal niet meer en ik schrijf op wat ik eet dan kan ik dat straks eens laten zien bij mijn volgende bezoek. Ik weet niet wat normaal is, deze praktijk wilde de dames met 8 weken al zien voor een intake-gesprek. Bloed prikken en uitleg geven over alles en vragen stellen aan ons en wij konden vragen stellen aan haar, ze had alle tijd dat was wel fijn. Nu heb ik over 2 wk. dus een echo ben wel benieuwd! Denk wel dat ik het mijn baas al moet vertellen moet nu steeds vrij gaan vragen Beter dat jij je supergoed voelt! Hoe jong ben je eigenlijk geworden van de week? Spierpijn in je buik zeg je... Hmm... Klinkt goed! Nog even het weekend door en dan ga je maandag testen weer toch? Wel goed dat je dat volhoudt! Ik had inderdaad ook gehoord dat je als je een mk gehad hebt eerder bij de VK terecht kan, mijn collega'tje heeft dat ook gehad kreeg ook al heel vroeg een echo alleen zie je dan niet zoveel maar je krijft toch ff die bevestiging he!
Haaay! Het is net msnen hier als ik een mail krijg van een nieuw bericht ga ik metteen hier na toe om te lezen haha. Ik snap wel dat je niet veel aan wil komen dat is logisch natuurlijk! maar denk niet dat je al het lekkere moet laten staan, maar neem dan inplaats van de hele zak een bakje of een handje want ik denk dat 9 maanden zonder snoep heel moeilijk word Okee ja want bij ons hier mocht ik toen komen met 12 weken zeg maar dus dacht al huhh? maar wel goed geregeld dat ze dat dan eerder doen zodat ze meer tijd eigenlijk hebben ja en ja is voor de ouders natuurlijk ook superspannend. Ik ben woensdag 19 geworden ja het is nog best jong maarja als je het zeker weet wat houdt je dan nog tegen toch wel moet ik je eerlijk zeggen dat ik een stuk volwassener ben dan sommige vriendinnen van mij dat valt mij wel op maar misschien komt dat ook omdat hun nog niet samenwonen en kinderen willen enzo ik weet niet niet. En die spierpijn is echt heel raar haha echt heel appart ook als ik me onderbuik wil uitzetten doet dat "pijn" en voel het dan het meest trekken op dit moment aan de rechterkant. hahaha ik ging het ff doen En ja nouja ik weet niet of je het echt al aan je baas moet vertellen als je nou over 2 weken zegt dat je bloed moet prikken in het ziekehuis of uhm na de tandarts moet nog 1x iets verzinnen lukt toch wel en dan zeg je gewoon dat je het heel erg vind dat het weer "nu" moest maar dat je het echt niet kon verzetten 8) zoiets bijvoorbeeld haha. Jaa nu nog 2 weken wachten spannend man! Jaa ik heb het hele weekend nog haha zoals ik nu denk denk ik ik doe het dinsdag maandag durf ik niet hhaha en dinsdag zeg ik ik doe het woensdag en zo door haha weet niet ik durf het niet maarja we zullen het wel zien! Weer zo'n lang bericht haha
Ja ik ben ook "bijna" verslaafd aan deze pagina, heel erg! Maar ja, het is ook zo gezellig met zo'n stel meiden he! En wat dat gewicht betreft: ik ga gewoon goed opletten, dan weet ik in ieder geval zeker dat het niet aan mij ligt maar dat het nou eenmaal zo is dat ik snel aankom nu?! Was ook wel gemeen want ik moest 'smiddags wegen met kleren aan en schoenen en ik had laarzen aan met dikke hoge hakken, hahaha.... Ach, leeftijd zegt mij niks, daar ga ik ook niet over oordelen... Vroeger keek men je raar aan als je midden 20 was en nog niet huisj/boompje/beestje had en tegenwoordig ben je op je 24e al te jong om te trouwen, tenminste dat kreeg ik dan naar mijn hoofd?! Als je een stabiele relatie hebt (en al een tijdje want daar ben ik wel voorstander van) dan weet je zelf het beste wat goed voor je is toch! Ik voelde het ook zo trekken in mijn buik vlak voor mijn NOD had echt het idee dat mijn eierstokken elastieken waren en dat iemand er steeds aan trok ofzo, heel vaag! Maar ik heb nu ook nog altijd buikpijn, krampen, steken en dat eierstok - elastieken gevoel! Dussss... het zal wel erbij horen! Kan me goed indenken dat je maandag nog niet durft te testen, hahaha.... Ik had het ook wel een beetje maar op een bepaald moment wist ik het gewoon zeker en dacht nu ga ik testen! Ook al was het 's avonds! Denk dat jij dat gevoel ook nog wel krijgt!
Ja het is zeker gezellig! Ik vertelde mijn vriend laatst dat ik echt moest lachen om onze piesverhalen hij zat me net aan te kijken van oja haha ja het is en blijft een man he hahaha. Ja je kan er zelf niks aan doen hoeveel je aankomt natuurlijk kan je er wel op letten dat zou ik ook doen ik bedoel het moet er ook weer af natuurlijk Maar ja mijn zus was ook iets van 30 kilo aangekomen doe je niks aan het is er nu inmiddels allemaal alweer af! Haar kindje was geboren in de zomer dus ze ging vaak wandelen en ze zegt dat dat heel erg heeft geholpen. Maarja zul je zien word mijn kindje midden in de winter geboren haha. Haha ja midden op de dag weeg je altijd iets meer haha en ook nog hoge hakken dat is wel heel erg gemeen haha volgende keer gewoon zo min mogelijk aan doen ga maar op blote voeten of van die balletschoentjes Ja precies mensen hebben snel hun oordeel klaar en 9 van de 10 keer zijn ze gewoon jaloers! Een meisje wie ik ken zei toen tegen mijn schoonzus zo nu al samenwonen dat is wel vroeg! we waren inmiddels toen al 1,5 jaar bij elkaar. En nu gaat ze zelf samenwonen met een jongen met wie ze nu een half jaar is dus dan denk ik tja.. En ja trouwen is toch jullie eigen beslissing! neem aan dat je niet gaat trouwen als je je er niet goed bij voelt! En meestal moeten de mensen een bevestiging hebben als je dan een tijdje samenwoont of getrouwd bent dat ze zien van oo het gaat heel goed tussen hun. Tussen ons gaat het in ieder geval perfect natuurlijk hebben we wel is ruzie maar dat is normaal het is ook niet elke week ofzo haha. En het zijn vaak kleine ruzietjes die eigenlijk helemaal nergens overgaan. Ja mijn buik ik weet het niet haha raar geval maar het geeft me wel weer hoop als ik jou dat zie "zeggen". Elke keer onder de douch kijken of je die aders nog meer ziet enzo haha maar ze worden wel steeds duidelijker dus dat is mooi! verder nog steeds geen ongi gevoel of iets echt helemaal niks. soms heb ik wel dat zware gevoel in me onderbuik had ik de vorige keer ook maar dat is dan ook zo weer weg dus denk dat ik het me inbeeld of me broek gewoon te strak zit Maarja we zullen het allemaal wel zien vind het in ieder geval super spannend en had gedroomd dat ik hier kwam vertellen dat ik zwanger was haha! Hopelijk is dat maandag zo. Elke keer als ik na de wc ga dan denk ik oo zal er wat zitten (express lichte strings aangetrokken haha) en dan zit er niks Ik hoop dat ik dat moment ook nog krijg wat jij hebt gehad van nu weet ik het zeker! want jij hebt zelfs s'avonds getest! dat heb ik nog nooit gedaan ja toen ze zeiden dat er niks meer in me buik zat en ik het niet geloofde heb ik samen met me schoonzus een test opgehaald om mij duidelijk te maken dat het echt zo was Voor de rest altijd smorgens en laatst hier smiddags dan maarja de tijd zal het leren. En weet niet of het me eierstokken zijn het is echt bijna me hele buik word er gek van haha maar onderin zit het toch wel het meest dus ja dat krijg je niet zomaar he Ook heb ik spierpijn in mijn borsten ook nog nooit gehad. Maar is het trouwens zo dat je de zelfde symptonen krijgt die je bij je 1e zwangerschap ook had? Want sommige heb ik wel maar sommige ook niet of ze zijn alweer weg :S Superhandig zo'n forum haha.
Ik geloof niet dat je per definitie dezelfde symptomen hoeft te krijgen als bij je 1e zwangerschap, tenminste ik heb hier wel eens dames gezien met 3/4 kinderen die vragen kwamen stellen over dingen die ze voelde omdat ze dat nog nooit hadden gevoelt, dus dat zijn toch wel de experts dan he! Bovendien hoor je ook vaak dat vrouwen van hun dochter andere klachten hadden als van hun zoontje?! Ik hoorde net van mijn vader dat mijn moeder van mijn broer zoveel was aangekomen dus misschien heb ik wel een jochie... Of 2 want dat zeggen ze ook steeds tegen mij Ik zit ook in zo'n ander topic heel veel te kletsen en daar hebben we onszelf al kippen-namen gegeven omdat we zoveel kakelen en we hebben een eigen hyve aangemaakt echt lache ja dat forum, mijn man kon er ook wel om lachen! Dat topic is trouwens [klachten] Na je eisprong misschien ook wel leuk voor jou, daar zitten ook een hoop dames met symptomen te wachten tot ze kunnen testen! Ik had inderdaad 's avonds getest, wel met 4 uur niet drinken en plassen ertussen hoor had ook op het forum gezien dat dat gewoon kon! Wij zijn getrouwd toen we bijna 7 jaar samen waren en dat is nu alweer zowat een jaar geleden, tijd gaat hard! Maar ben wel blij dat we die tijd ook genomen hebben voor alles want we zijn heel verschillend en hebben elkaar best moeten leren vinden in een hoop dingen en daar moest je soms best voor knokken en dat kost ook allemaal tijd maar dat is het wel waard! Ik zeg altijd maar; mensen die wat te zeuren hebben over een ander komen zelf schijnbaar wat te kort!
Oooo dat is een hele geruststelling want sommige dingen heb ik dus niet die ik de vorige keer wel had of ze zijn alweer weg en sommige dingen heb ik de vorige keer niet gehad of niet op gelet. Haha ja misschien krijg je dan wel een jongen of zelfs 2 dat zou spannend zijn ja! Nouja nog ff wachten en je weet het nouja of het er 1 of meer zijn dan he haha. Wat grappig ja die kippen namen hahaha ja dr word wat afgetypt hier niet normaal meer haha mijn berichten worden ook steeds langer haha. bah heb weer een misselijkheids aanval hahaha en s avonds in bed dan heb ik opeens altijd een warmteaanval dan moet ik de dekens af doen. Soms heb ik dat ook gewoon hier dan heb ik het eerst zo koud en dan opeens een warmte aanval haha vorige keer had ik dat ook dan begon ik ervan te zweeten Zal zo is kijken in die topic goed idee van je ! zo 7 jaar is al best lang toch! Ja je moet elkaar toch leren kenne ik bedoel het is heel anders dan "verkering" hebben en mekaar een paar keer in de week zien wij hebben ook wel onenigheid gehad vooral in het begin toen we hier woonden dan leer je mekaar toch echt kennen. En zeker hebben wij er ook voor moeten knokken het is allemaal niet vanzelf gekomen. Maarja dan weet je ook metteen hoe sterk je relatie is toch! Ja die mensen komen zeker wat te kort jaloezie komt snel en sommige mensen laten dat ook heel duidelijk merken. Maarja dat is hun probleem! haha