donker

Discussion in 'Zwanger worden' started by , Jan 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Wat lief dat je reageert!

En dankjewell duim maar heeeeeeel veel hahaha ;)

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Meis, ik kan me voorstellen dat je niet wilt wachten maar om teleurstelling te voorkomen is het wel het beste natuurlijk maar goed, wie ben ik, ik kon ook niet wachten ;)

Je moet doen waar je je goed bij voelt!

3. Bibi23

Bibi23 Actief lid

Jan 4, 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Kan me heel goed voorstellen dat je zit te twijfelen om zo al een test te doen... Wat is de reden dat je het niet nu doet?

4. Niet meer actief

hahahaha ja het is wel zo pff ik weet het niet vind het zoo spannend
    en ja jij kon ook niet wachten hahaha nouja ik hoef nog niet te plassen als ik dat moet dan beslis ik :D

5. Niet meer actief

nou omdat mijn cyclus zo onregelmatig is en ik zelf dus heb gerekend op de 10e maar aan de andere kant denk ik ook ach ja waarom ook niet maar misschien is het nu nog de vroeg dat is 2 dagen voor me eigen uitgerekende nod en is het niet beter om met ochtend urine te teste?
    ik ben nog wat dingen vergeten waar ik "last" van heb mn haar wil niet zitten word er helemaal gek van en het word zo snel vet gister avond gedoucht nu alweer vet dat is wel heel snel. En af en toe links en rechts onderin de buik kleine steekjes doet geen echte pijn ofzo maar zit soms wel ff van oeii weetje wel en er was nog iets maar dat ben ik dus alweer vergeten :oops: ook de laatste tijd weer vergeetachtig ging sinds een tijdje wel weer goed maar nu is het weer zo erg

6. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

Jan 7, 2008
    3,402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    heel veel suc6 morgen met het testen
    ik duim voor je dat het positief word

7. Bibi23

Bibi23 Actief lid

Jan 4, 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ooh moeilijk hoor! Is natuurlijk balen als ie negatief aangeeft en je misschien een onterechte teleurstelling hebt, omdat je verder in de week misschien wel pos. test.. maar dat zou morgenochtend ook kunnen.. toch?
    Of ben ik nou te kort door de bocht..?

je kan beter nu al beslissen.. als je t beslist als je moet dan ben je misschien zo zenuwachtig dat je ernaast piest! :p

Kan je alles al rustig klaarleggen enzo...

Ik zit je niet te pushen...

8. Niet meer actief

Dankjewelll! Echt lief allemaal dat jullie zo meeleven ;)
    Zou niet weten wat ik zonder dit forum moest heb er echt veel aan!
    Dat ik niet zou weten wat ik moet is natuurlijk ook wat overdreven;) maar jullie snappen het vast wel

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha Bibi, ik was "de rust zelve" en vond het ook al zo'n gedoe met dat plassen over zo'n ding, leek wel of ik omhoog ging plassen ipv naar beneden, hahahaa....

10. Niet meer actief

hahaha ja dat zou helemaal k*t zijn als ik ernaast pies hahahaha is wel echt een actie voor mij :oops: ja dat is dus ook zoiets straks is die morgen ook nog nega en dan test ik pas over een week positief nou lekker dan haha.
    Oja mn andere verschijnsel was emotioneel als een gek vooral als ik wat op tv zie en dat is eigenlijk helemaal niet zo heel zielig zit ik alweer hahaha en laatst ook met mijn vriend en ik moest lache en huile lache en huile heel de tijd zo door hij zegt zo dat had je de vorige x ook haha en ik heb laatst alles opgeruimd moest gewoon de kasten opnieuw enso en het hele huis :S

11. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

Jan 7, 2008
    3,402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    veel suc6

12. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

Jan 7, 2008
    3,402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    ja dat begrijp ik je wil het graag dan kan je haast niet wachten

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahhaha Lovely, we snappen je!

Maar uhhhh... Ik had mijn test ook al een keer klaar liggen zo van morgen vroeg ga ik testen en toen zat ik op de wc en dacht....Neeeee nog even wachten..... En 's avonds heb ik het toch gedaan...

tja... misschien is het beter om nog even te wachten maar uhhh... Ik wil het eigenlijk ook wel echt weten nu :)

14. Niet meer actief

hahahsahahahahahahhahahaha sorry die vind ik echt heel grappig

15. Bibi23

Bibi23 Actief lid

Jan 4, 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Je hebt wel een hele boel herkenbare symptomen.... Die vergeetachtigheid en vet haar.. en vooral die steekjes die zijn heel herkenbaar. Ik heb dat eerder nog nooit zo gevoeld.
    Ochtendurine is wel het meest geconcentreerd, maar als je niet te veel gedronken hebt kan je de hele dag door testen. Bij mij maakte het voor het resultaat niet uit of ik sochtens, smiddags of savonds testte.. Ik had zelf t idee dat bij mij ochtenurine minder snel positief testte...

16. Niet meer actief

hhahahaha iedereen is in spanning hahahah
    ik heb echt opeens een lach aanval niet normaal meer.

jaaa ik twijfel echt hahaha

17. Bibi23

Bibi23 Actief lid

Jan 4, 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland

hahahahaha van de zenuwen..

Ik begin ook melig te worden :D

18. Niet meer actief

Kijk dat is nou nog is goed nieuws!
    ik heb vandaag dit gedronken : 1 x koffie, en in totaal misschien 1 tot 1,5 glas water. dus dat is niet echt veel heb wel dorst nu maar wacht mooi nog ff haha. Het is net alsof sommige symptonen steeds duidelijker worden zeg maar die steekjes en die borrelende darmen en dat vet haar het begin een klein beetje en word zeg maar met de dag meer.

19. Niet meer actief

hahaha ja dat denk ik ook
    hahahaha gezellig ben ik niet de enige hahaha :p

20. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

Jan 7, 2008
    3,402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    het zo natuurlijk wel een zeer geweldig kado zijn