richten is best moeilijk voor ons vrouwen ja hahahahaha Of dat je dan een test doet die in een potje urine moet... maar dat je dan je handen onder piest ipv in het potje... ook errrrrug fijn
Hahhaaha Bibi, mijn 1e test dacht ik, hahahhaaaa... Ik ben slim doe het in een plastic bakje en dan stip ik dat ding er in kan ik ook niet knoeien! Maar dat bakje leek heel klein toen ik 'm zag maar toen ik 'm onder mijn benen in die pot moest mikken leek het ineens een hele grote bak, hahahaha en ik moest zooooo nodig! Dacht nou ja, laat maar ik was me wel.... 2e test dan maar onder die straal maar ja dan heb je de benen iets wijd om erbij te kunnen en ga ik naar boven plassen, zat ik nog helemaal onder
das mooi! Theoretisch gezien is je urine dan geconcentreerd genoeg! Ik had t ook hoor dat ze elke dag sterker worden de symptomen! Wanneer begonnen bij jou de eerste symptomen?
Uhm dan moet ik ff nadenken toen ik er echt bij stil stond en dacht heey zijn dat niet.. was denk ik rond 1 januari weet het niet meer precies probeerde er niet zoveel mee bezig te zijn totaal mislukt hahaha
ja is lastig om er niet mee bezig proberen te zijn als je eenmaal samen hebt besloten kindjes te willen... spannend hoor! Hoewel ik weet dat ik meerdere positieve tests heb wil mn vriend graag dat ik ook nog een digitale doe... (denk dat t dan wat meer tot m doordringt, als ie de text ziet) Dat ga ik dus strax doen als ie thuis is.. maar blijf het toch heel spannend vinden straks geeft die digitale ineens aan dat het niet zo is!?!? Heb je al besloten wat je doet? Ik zou zeggen; ga ervoor! Mocht hij nog niets aangeven, hoeft t niet zo te zijn dat het niet zo is,... wordt je al gek?
Ik denk dat dat iets van mannen is ofzo want mijn vriend geloofde het de vorige keer ook alleen omdat er echt zwanger stond! want ja zo'n streepje wat zegt nou zo'n streepje nouja voor ons heel veel haha! Nou als je er al meerdere heb gehad hoef je denk ik echt niet bang te zijn dat die niet zwanger zegt! Nou ik heb 2 keuze's que testen ik heb de ene van kruitvat om over heen te piese hehe en die andere is in een potje piese en dan met zo'n ding druppeltjes op de test doen ook van kruitvat dus ik kan kiezen maar ik word al aardig gek en ik hou het niet langer en ik doe het gewoon! haha nu heb ik het gezegd maar ik hoef nog niet na de wc heb net na de laatste keer na de wc te zijn geweest wel een heel glas water leeg gedronken ( in totaal heel de dag 1,5) denk je dat dat wat uitmaakt?
Hahahaaa.... Mijn man zag die test en die zei ook; ben je dan zwanger?! hahahah... Maar hij geloofde het wel meteen maar dat had geloof ik iets te maken met mijn gedrag de laatste tijd Jaaaaaa, word je al gek van ons Lovely, of zit je inmiddels al te knoeien?
hahaha ja volgens mij snappen hun daar niks van hahaha maarja het zijn ook mannen he die hoeve dat nooit te gebruiken. hahahahaha jaa word knettergek van jullie haha nee gekheid niet van jullie hoor! nee hoef nog niet te plassen ga ff alvast pakken en een bakje zoeken haha
Nee dat glas water maakt niet uit! Mij lukt het altijd wel om te plassen als ik eenmaal op de wc ben ook al is het maar een klein beetje.. dat is al genoeg voor de test.. moet je het wel opvangen. Ik heb geen idee welke van de kruidvat het beste zijn.. ik hoorde wel veel over die duoverpakkingen... dus zou daar voor gaan! Die test die je in je urinestraal kan houden, kan je ook gewoon in een potje doen hoor! Oooh spannend! Doen doen doen doen doen!
Nee dat glas water maakt niet uit! Mij lukt het altijd wel om te plassen als ik eenmaal op de wc ben ook al is het maar een klein beetje.. dat is al genoeg voor de test.. moet je het wel opvangen. Ik heb geen idee welke van de kruidvat het beste zijn.. ik hoorde wel veel over die duoverpakkingen... dus zou daar voor gaan! Die test die je in je urinestraal kan houden, kan je ook gewoon in een potje doen hoor! Oooh spannend! Doen doen doen doen doen!