ik moet 5 minuten wachten en kijk niet meer hahaha tot die voorbij zijn hij ligt nu echt voor me neus maar ik kijk echt niet ik typ alleen en kijk recht na het beeldscherm hahaha
Nou mijn vriend heeft ook zo'n test gebruikt hahaha eerst was mijn test nog heeeeeeeeeeeel vaag en toen zei mijn vriend dat als hij over zo'n stripje heen zou plassen dezelfde verkleuring zou komen... dat heeft ie dus geprobeerd maar toen kwam t streepje niet! Dus mannen gebruiken t ook Maar voor mannen is het natuurlijk een stuk onwerkelijker... die voelen ook niet wat wij voelen gebeuren met ons lichaam! die merken het alleen aan ons gedrag hihi
duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-
hahaha nog 1 minuut heb nog steeds niet gekeken maar moet dat streepje er eigenlijk al niet meteen komen te staan?
nee bij mij kwam ie voor de 1e keer er ook pas heel vaag te staan na 10 minuten.. ik ken die testen van de kruidvat niet dus weet niet hoelang t bij die duurt..
Ahhhh meisie, jammer! Maaarrrrr, het zegt nog helemaal niks natuurlijk, we waren er wel een beetje vroeg bij toch! Maar goed, het blijft jammer...
oooh toch te vroeg test niet weggooien... kan nog komen.. Je kunt nog zo weinig hCG hebben dat de streep pas later heeel vaag komt!
hee das jammer voor je. Van hier alvast een heeel dikke troostende knuffel... Misschien het binnen enkele dagen nog eens proberen...