Mijn test was in het echt ook veel duidelijker dan op de foto hier te zien is... Kun je niks aan doen! Als jij denkt wat te zien, geloof ik je en is het gewoon zo!
Nu je het zegt heb weer gekeken na die foto en ik zie ook wel wat maar hoef niet met het scherm heen en weer te gaan
Ik zit op mijn werk dus ik ga maar niet met mijn scherm zitten schudden want dan weten ze zeker dat ik gestoord ben!
haha nee doe maar niet! trouwens ff een pies moment ; pak ik net dat pakje om leeg en weg te gooien stoot ik tegen de stoel kwam er een hele klots op de grond gatverdamme ik heb het maar meteen schoongeschrobt haha
hahaha nouu hahah ik stond ook echt zo van ja... hahaha echt weer iets voor mij had ookal over me hande heen gepiest hahaha ook zo lekker maar ben weer helemaal schoon inclusief de grond hahaha
jaaa! precies hehe ik verbeeld het me dus niet! dat zie ik dus ook ik heb m nog niet weggegooid voor de zekerheid
Hahahaha Lovely, zie het ineens voor me: alle voorzorgsmaatregelen genomen om niet te hoeven knoeien en dan gooi je het om, whahahaha.....
Heel goed! Misschien dat ie strax nog duidelijker wordt! Ik ga even afronden... vriendlief is inmiddels thuis en hij wil even zijn mail bekijken! Lovelylove... heel veel suc6 en we horen van je he?!?!
hahahahaha ja zo ging het dus ook echt hahahaha nouja ik had het ook vast maar me elleboog stoote tege de stoel hahaha wat een actie