donker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ach ja, waarom zouden wij allemaal knoeien en jij niet hihihihi....

Meid ik ga ook zo afsluiten, nog ff wat werk afronden en dan PLASSEN zonder te knoeien en naar huisje toe!

Laat je het ons morgen weten, vast wel, ik hou dit topic in de gaten morgen!

Maak je niet druk, hou moed!

2. Niet meer actief

haha ja precies ;)

Okee is goed werkze nog ff en plas ze ;) hahaha

ja morgen ben ik weer!

Weet iemand trouwens ff iets heel anders ik had gister aardappels geschild en in een pan met water gedaan maar toen ginge we opeens wat anders eten dus heb ik die pan in de koelkast gezet kan ik die nog gebruiken ofniet?

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja hoor Lovely volgens mij wel!

En ik ken ook mensen die in het voren schillen voor een paar dagen, die leven allemaal nog dus kan geen kwaad ;)

Eet smakelijk en tot morgen!

4. Niet meer actief

Hahaha okeee dan hoef ik niet weer opnieuw te schillen:D

jij ook smakelijk eten voor straks en tot morgen!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dankjewel! Ik moet wel schillen :( ga nu echt weg overigens :D

6. Niet meer actief

hahaha ik heb daar zo'n gruwelijk hekel aan hahaha okeee doeiii! 8)

7. Niet meer actief

sorry helemaal vergeten te reageren :oops: :oops:

Ja laten we hopen dat die test het gewoon helemaal fout heeft!

Jaa tuurlijk hou ik jullie op de hoogte!

8. Niet meer actief

Nouu ik ga er ook vandoor eten koken enzo.

Ik spreek jullie morgen weer!

Eet smakelijk allemaal

Liefs

9. Niet meer actief

Nou ik ben er weer ff, was nog vergeten te vertellen dat ik ook een soort last heb van spierpijn in me benen het is geen spierpijn maar voelt wel zo haha weet ook niet hoe ik dat moet zeggen. En na mn ei had ik heeeel veeel slijm :oops: Nou ik ga slapen ben kapot het is dat ik nog na de winkel moest anders lag ik er allang in.

Tot morgen

Liefs

10. Niet meer actief

Goeiemorgennn!

Haha volgens mij is er nog helemaal niemand

11. Niet meer actief

Nou ik vertel het maar vast want ben er straks niet meer (geen idee hoelaat) want de visite komt dan en moet hier nog ff de zooi opruimen jullie kenne het wel!
    Nou vanmorgen met pijn in me buik snel na de wc ik moest zoooo nodig nou weer zo'n zelfde test gedaan nouuu net zo raar als gister
    als je iemand die er niks vanaf weet zou vragen zou die zegge ja daar staat niks maar ik zie het toch echt maar dat die nou duidelijker is geworden ofzo hmm nee echt niet. bah ik baal dr echt van maar geen ongi dus ben nog heel blij:D ik ga nu pas maandag testen pff dat is wel een eind weg he haha maar dan ben ik dus ook echt pas overtijd als het klopt ja moet haast wel :) Noujaa als jullie erzijn dan zie ik het wel!
    En ik heb de trest nog niet weggegooid haha laat m mooi nog ff liggen

En ow mijn god wat ben ik misselijk nou happy birthday begin de dag goed ;) hahahaha nou het is toch wat

12. Niet meer actief

het is al een tijdje zo dat als ik de test dichtbij heb ik gewoon het zelfde zie als gister maar als ik m zoals nu op het toetsebord heb liggen ik wel een streep zie heel licht echt heeeel superlicht maar zie het wel :S wat moet ik dr toch mee. :x

13. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Hey lovelylove, nog niet druk op dit forum zie ik. Laat ik dus maar de eerste zijn die je feliciteert met je verjaardag. VAN HARTE GEFELICITEERD!

Kan me je onzekerheid en frustraties over die testen goed voorstellen. Moet echt :c: zijn dat ze zo onduidelijk zijn. Kan er helaas niks zinnigs over zeggen. Ik ben nog nooit zo ver geweest dat ik een test kon doen. Hoop voor jou dat de komende dagen snel meer duidelijk kunnen brengen... (enneh, ondanks de onzekerheid toch een leuke verjaardag gewenst!)

14. Niet meer actief

Heeeeeeey dankje dankje dankje dankje dankje!:D
    Ja word er een beetje gek van maar ja ik ga me dag er niet door laten verpesten ik test maandag pas weer en dan zie ik wel toch!
    Vind het alleen raar ik zie wel iets maar toch ook weer niet en van ver af tog ook weer wel haha lekker onduidelijk allemaal.
    Ik hoop dat je zelf snel ook een moment hebt dat je kan testen!

15. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    That's the spirit, je dag inderdaad niet door laten verpesten! Bovendien: er komt echt een moment waarop je wel zekerheid hebt. Daar heb je nu niet veel aan, maar is wel iets om naar uit te kijken.

Hoop voor mezelf inderdaad dat ik ook snel een keertje mag testen. Ben in ieder geval van plan, binnenkort vast testen in huis te halen. Dan ben ik er helemaal klaar voor als de twijfel hier ook toe begint te slaan :D

16. Niet meer actief

Nee heeft helemaal geen zin en de vorige keer heb ik wel 6 testen gedaan en elke keer negatief tot die ene dag er opeens zwanger stond dus dat hou ik maar in me achterhoofd!
    Ja haal ze maar vast in huis dan ben je voorbereid ;) Je mag al bijna testen zie ik! ik hoop dat je niet ongi word en dat je kan testen en dat die natuurlijk positief is! En ik zie het altijd maar zo ongi is weer een hele nieuwe kans! maarja een positest is natuurlijk veel leuker haha!

17. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Hey Lovelylove als eerste van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik heb alles hier net een beetje doorgelezen.
    Ik weet niet of hier iemand het al gevraagd heeft, maar ben jij vaker overtijd, of is dit jou eerste keer.
    Want stel dat jij altijd precies optijd bent heb je nog hoop natuurlijk.

18. Niet meer actief

Heeey dankjewell!

Nou mijn cyclus was altijd al onregelmatig maar nooit zolang als dit en eigenlijk kan ik de 10e pas testen als ik goed heb gevoeld dat mijn ei de 26e was. dus hij is niet echt stabiel ofzo haha. maar wou gewoon de gok wagen heb van zoveel dingen last enzo. maar daarom ik ga nu pas maandag weer testen dan is er vast al wat meer duidelijkheid. Vind het wel moeilijk had het graag willen weten nu haha mooi kadotje maarja het is niet anders :)

19. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja ik kan mijn eigen voorstellen dat je het graag wilt weten, het is ook zoiets moois om zwanger te raken.
    Ik ben zelf ook altijd overtijd dus dat is inderdaad heel erg vervelend.
    Ik moet ook nog eventjes wachten voordat ik mag testen.

20. Niet meer actief

Ja is echt super! ik denk dat je het wel een beetje voelt als je zwanger bent symptonen enso tenminste ik heb dat wel maarja nu heb ik die ook en weet nog niks zeker haha dus een test is altijd het beste! Ik hoop voor je dat je een beetje regelmatig word.

Deel Deze Pagina