lovelylove gefeliciteerd met je verjaardag, voor je het weet is het maandag. ik blijf duimen voor je dat je maandag meer weet
Hey Lovelylove! Sorry dat ik zo laat ben, was wel erg benieuwd zeg! Maar allereerst: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid, maak er een leuke dag van! Jammer dat je nog geen duidelijke test had vanmorgen maar we houden hoop en blijven duimen voor je! Hopelijk is het maandag superduidelijk!
Ik had ook wazige urine, leek wel of er wat witte vliesje in dreven soms?![/quote] Dit heb ik ook, en verleden week ben ik 2 dagen lichtroze bloed verloren, maar daar is het bij gebleven. Ineens heb ik ook veel meer dorst dan ervoor en bijgevolg ga ik ook meer plassen. s'Ochtens voel ik een lichte misselijk, maar ook niet om te zeggen dat het erg is. We hebben misschien niet echt super veilig sex gehad, maar hij is de voorbije weken nooit in mij klaargekomen (sorry voor de details). Ik weet niet hoelang mijn cyclus duurt, maar de laatste keer ongi was op 9 december. Weet dus ook niet wanneer ik juist moet testen. Heb daarstraks een testje gedaan, maar die was negatief. Was juist na mijn eten, weet niet of dat meespeelt. Houd mijn lichaam mij voor de gek? Het is niet dat we nu al voor een 2e gaan, maar zou het niet erg vinden hoor! Ik vraag mij juist af waar deze 'symptomen' vandaan komen..
@ Lovelylove: Ik ben erg benieuwd of je al dan niet zwanger bent. Als ik je verhaal lees over hoe je je voelt enz. en je symptomen (bv; dat slijm), dan herken ik mezelf. Hier zal het uiteindelijk wel niets zijn, maar ik hoop echt dat jij wél zwanger bent! Gelukkige verjaardag trouwens!
We hebben wel allebei het zelfde ja toevallig! Wanneer kan je testen dan? Ik zou als ik jou was ook gewoon ff een testje doen en dan kom je er vanzelf wel achter toch Dankjewelll voor je felicitatie
Heeey dat geeft toch helemaal niet ik ben er nu ook ff snel haha! Dankjewel voor je felicitatie! Jaa wel vervelend die onduidelijke testen heel de tijd bah maarja we zullen het maandag zien! Heb alleen sinds een uurtje of 2 buikpijn onder in mn buik geen ongipijn maar gwooon pijn niet dat ik ni3t weet waar ik het moet zoeken maar vind het niet echt fijn ofzo :S
@ Lovelylove: Heb daarjuist een testje gedaan, maar was negatief! Ik denk dat ik nog een weekje afwacht of ik ondertussen ongi wordt en indien niet, een tweede testje doen. Als die ook negatief is, eens naar de huisarts en als ik niet zwanger ben, scheelt er iets anders! Maar ik ga proberen niet op de zaken vooruit te lopen, misschien wordt ik vandaag of morgen wel ongesteld.
O sorry dat heb ik dan niet gelezen, maar dan zou ik inderdaad over een paar dagen weer testen en anders de huisarts bellen! Succes ermee ik ga dr weer vandoor heb visite Liefss
Gefeliciteerd meid met je verjaardag! Hoop dat je over een aantal dagen posi test, weet wat het is, om zo lang te moeten wachten, wel heel de tijd overtijd zijn, maar de testen negatief zijn. Heel frusterend he! Succes met wachten tot maandag, hopelijk heb je dan een positieve test! Zal voor je duimen! Liefs parels
GEFELICITEERD met je verjaardag! Ik zie dat je deze maand begonnen bent met de etos pillen! Dit had ik vorige maand ook na 1 maand etos pillen! Maar ik werd na 5 dagen overtijd toch ongie! gewoon een testje ertegenaan gooien dan heb je zekerheid. Groetjes Debby
Nou was net aan het schoonmaken alle zooi van gister opruimen en gewoon ff lekker alles fris maar kreeg opeens een steek onder in me buik en dacht oke doe maar ff rustig aan vandaar dat ik nu hier zit 8) Nou voor de rest nog geen te bekennen ook geen pijntjes ervan ofzo dus dat is alleen maar goed haha! Jullie zijn er allemaal niet of wel? Liefs
hahahaa jeeeeej ben niet alleen haha nee alleen dat berichtje van sorry weet niet meer hoe ze heet maar die zei dat ze alles wat ik nu heb ook heeft gehad met de 1e maand etos pillen en ze is na 5 dagen ongi geworden wat denk jij laat je gevoel spreken hahaha
Meid ik denk dat je voorzichtig moet zijn met je hoop inderdaad maar goed, ik voelde ook van alles en vrouwen hier zeggn heel snel dat je lichaam je van alles wijs kan maken, dat kan natuurlijk ook heel goed zijn, maar jij kent je lichaam en jji weet ook of je het je inbeeld of niet dus ik zou zeggen luister goed naar je lichaam maar laat je niet gek maken, is het niet deze maand, vol goede moed naar de volgende!
Ja precies klopt wel wat je zegt je lichaam kan je van alles wijsmaken helaas. Jaa deze maand niet dan weer een hele nieuwe ronde! Hoe gaat het met je zwangerschap? Moest je vandaag niet na de vk?
Ben hier ook nog effe, nog geen , maar wel beetje buikpijn. Ik hoop voor jou dat het echt geen vals alarm is. Waarom ga je maandag pas testen?
Ja ik moet vanmiddag naar de VK, zit nu nog op mijn werk en ga om 14.30 uur weg, vind het superspannend hoor!