donker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Heey!
    Nou mooi toch nog geen ongi! hmm die buikpijn is minder maar heb ik ook wel gehad maar was maar fftjes en niet heel erg sterk ofzo.

Nou heb gister en woensdag getest en die test was te onduidelijk om te kunnen beoordelen en gerekend vanaf mijn ei als ik die dus echt gevoeld heb dan is 10 januari mijn nod maar gerekend van mijn ongi is het 6 januari maarja beter uitgaan van me ei dan dus dan kom ik op vandaag uit en 3 dagen achter mekaar testen lijkt me ook een beetje zinloos dus maandag heb ik met mezelf afgesproken weet ook niet waarom die dag maarja misschien word het ook wel dinsdag haha weet het echt nog niet in ieder geval niet eerder dan maandag

2. Niet meer actief

Jaaa wat spannend! ik kon toen ook nog wachten 1 minuut leek wel een uur haha. hoop dat de tijd een beetje snel voor je gaat! heb je het al aan familie verteld?

3. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Nou ja, beter te laat dan te vroeg, die testen kosten ook geld!

4. Niet meer actief

Ja precies en dat vind ik ook zonde snap je en ja hoe later hoe betere test je dan hebt zo zie ik het maar als het zo is dan geeft die dat een paar dagen later ook nog wel aan! Vorige keer ook zoveel getest en ook pas de 7e was positief nouja als je dat allemaal bij elkaar opteld. maar die van de kruitvat die nieuwe zijn 5 euro voor 2 dus dat is nog wel te doen heb nu nog 1 van kruitvat zit er ook maar 1 in is de oude zeg maar.

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja mijn familie weet wel dat ik zwanger ben en mijn ouders/schoonouders weten van de afspraak straks... Maar wil het zo graag aan iedereen kwijt ;) Krijg zo'n dikke buik nu en zie iedereen kijken maar niemand weet wat hahahaa

6. Niet meer actief

Nou was net aan het schoonmaken alle zooi van gister opruimen en gewoon ff lekker alles fris maar kreeg opeens een steek onder in me buik en dacht oke doe maar ff rustig aan vandaar dat ik nu hier zit 8) Nou voor de rest nog geen :evil: te bekennen:D ook geen pijntjes ervan ofzo dus dat is alleen maar goed haha!
    Jullie zijn er allemaal niet of wel?

Liefs

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Heyyyyyyy ik ben er wel!

Beter dat er nog geen ongie is te bekennen!
    Klinkt allemaal goed!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Heyyyyyyy ik ben er wel!

Beter dat er nog geen ongie is te bekennen!
    Klinkt allemaal goed!

9. Niet meer actief

hahahaa jeeeeej ben niet alleen:D haha
    nee alleen dat berichtje van sorry weet niet meer hoe ze heet maar die zei dat ze alles wat ik nu heb ook heeft gehad met de 1e maand etos pillen en ze is na 5 dagen ongi geworden :( wat denk jij laat je gevoel spreken ;) hahaha

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Meid ik denk dat je voorzichtig moet zijn met je hoop inderdaad maar goed, ik voelde ook van alles en vrouwen hier zeggn heel snel dat je lichaam je van alles wijs kan maken, dat kan natuurlijk ook heel goed zijn, maar jij kent je lichaam en jji weet ook of je het je inbeeld of niet dus ik zou zeggen luister goed naar je lichaam maar laat je niet gek maken, is het niet deze maand, vol goede moed naar de volgende!

11. Niet meer actief

Ja precies klopt wel wat je zegt je lichaam kan je van alles wijsmaken helaas. Jaa deze maand niet dan weer een hele nieuwe ronde! Hoe gaat het met je zwangerschap? Moest je vandaag niet na de vk?

12. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ben hier ook nog effe, nog geen :evil: , maar wel beetje buikpijn.

Ik hoop voor jou dat het echt geen vals alarm is. Waarom ga je maandag pas testen?

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik moet vanmiddag naar de VK, zit nu nog op mijn werk en ga om 14.30 uur weg, vind het superspannend hoor!

14. Niet meer actief

Heey!
    Nou mooi toch nog geen ongi! hmm die buikpijn is minder maar heb ik ook wel gehad maar was maar fftjes en niet heel erg sterk ofzo.

Nou heb gister en woensdag getest en die test was te onduidelijk om te kunnen beoordelen en gerekend vanaf mijn ei als ik die dus echt gevoeld heb dan is 10 januari mijn nod maar gerekend van mijn ongi is het 6 januari maarja beter uitgaan van me ei dan dus dan kom ik op vandaag uit en 3 dagen achter mekaar testen lijkt me ook een beetje zinloos dus maandag heb ik met mezelf afgesproken weet ook niet waarom die dag maarja misschien word het ook wel dinsdag haha weet het echt nog niet in ieder geval niet eerder dan maandag

15. Niet meer actief

Jaaa wat spannend! ik kon toen ook nog wachten 1 minuut leek wel een uur haha. hoop dat de tijd een beetje snel voor je gaat! heb je het al aan familie verteld?

16. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Nou ja, beter te laat dan te vroeg, die testen kosten ook geld!

17. Niet meer actief

Ja precies en dat vind ik ook zonde snap je en ja hoe later hoe betere test je dan hebt zo zie ik het maar als het zo is dan geeft die dat een paar dagen later ook nog wel aan! Vorige keer ook zoveel getest en ook pas de 7e was positief nouja als je dat allemaal bij elkaar opteld. maar die van de kruitvat die nieuwe zijn 5 euro voor 2 dus dat is nog wel te doen heb nu nog 1 van kruitvat zit er ook maar 1 in is de oude zeg maar.

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja mijn familie weet wel dat ik zwanger ben en mijn ouders/schoonouders weten van de afspraak straks... Maar wil het zo graag aan iedereen kwijt ;) Krijg zo'n dikke buik nu en zie iedereen kijken maar niemand weet wat hahahaa

19. Niet meer actief

hahaha moeilijk he maar wel goed dat je het nog ff bij je houd ik heb die "fout" wel gemaakt en heb het echt tegen iedereen verteld metteen in me msn naam gezet enso en toen ging iedereen elke keer vragen en moest alles opnieuw uitleggen en vooral die vragen heey mams hoe gaat het met je zwangerschap! deed veeeeeel pijn dan.
    Vind het wel spannend voor je ja:D

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

ja dat lijkt me inderdaad moeilijk!

Ik had zoiets van fam. en vrienden mogen het weten want als het mis gaat wil ik dat ook met hun delen maar voor de rest hou ik het nog even stil...

Deel Deze Pagina