hallo allemaal. even een vraagje. Ik ben nu 2 jaar gestopt met de pil en we zijn sinds juli 07 bezig om zwanger te mogen worden. Mijn cycles is altijd 28 a 29 dagen. nu op dit moment zit ik op 31 en heb op de 16de da mijn ei gehad. heb nog niet echt het gevoel dat ik ongie ga worden. Ik heb twee zwangerschaptesten gedaan, maar die waren negatief. Heb ook niet het gevoel dat ik zwanger ben vind het gewoon erg k*t dat mijn cyclus dagen naar de knoppe zijn. Wie kan mij helpen wat er kan zijn of heeft tips. Alles is welkom gr anja24
Geen tips. Het gebeurd gewoon soms dat je cyclus wat langer is. Kan te maken hebben met allerlei verschillende factoren, stress bijvoorbeeld. Met een cyclus tot 35 dagen heb je een gangbare cycluslangte volgens de boekjes.
oke dank jewel, ds eigenlijk als ik langer dan 35 dagen niet ongie wordt kan ik eventueel de dokter bellen? ben namelijk wel een beetje bang dat er iets met mijn lichaam aan de hand is. heb dit in die twee jaar nog niet gehad, gr
Hoi Anja24! Na het stoppen van de pil (na het ontpillen) had ik een mooie cyclus van 28 dagen. Tot die vanzelf steeds langer werd. Op het moment heb ik een cyclus van 35 dagen. Al 1 jaar lang. Dus ben allang blij dat mijn cyclus niet langer is en nog belangrijker heel regelmatig is. Dus dit is voor jou de eerste keer dat je op dag 31 zit? Misschien is je cyclus wat in de war. Maar het beste is om over een paar dagen nog eens te testen, je weet maar nooit.
Als het maar één keertje voorkomt dan is een dokter niet nodig volgens mij, als je het een paar maanden achter elkaar hebt dat je cyclus erg lang word dan zou je naar de dokter gaan voor advies. Je cyclus kan best een keer ontregeld zijn door bijvoorbeeld stress of medicatie. Dus nog geen stresskipje worden hoor, misschien is er helemaal niets aan de hand. Wacht het een paar dagen af, kun je nog eens testen, anders als je voor je gevoel toch je h.a wilt raadplegen dan doe je dat. Succes. Liefs bloempje
Hoi Anja! Ik sluit me helemaal bij jou aan. Zie dat je nu ook 4 dagen overtijd bent? Heb hier ook altijd een héél regelmatige cyclus van 31 dagen, al 4 jaar lang (nou ja, behalve dan toen ik zwanger was van onze oudste ). Heb ook echt geen idee wat er nu met mijn lichaam aan de hand is. Geen tekenen van naderende ongi, geen positieve tampontest (blijft krijtwit), en helaas geen positieve zwangerschapstest.... Hoop dat het raak is bij je, maar ik snap dus precies hoe je je voelt! Laat me weten hoe het verder gaat?