Hoi hoi, Sinds een week of 4/6 heb ik enorm veel last van onderhuidse puisten onder op mijn kin en naast mijn mond Ze komen, blijven dik een week of langer hangen en als ze dan eindelijk weg zijn komen ze binnen enkele dagen gewoon weer opnieuw. Ik vraag me af of het te maken kan hebben met nog ontzwangeren? na 14 maand, want sinds die tijd verlies ik ook ineens enorme bossen haar. Iemand tips wat het beste helpt? Behalve er niet aankomen (wat errug moeilijk is) Alvast bedankt!
Als je ook nog steeds last hebt van haaruitval dan zou het heel goed hormonaal kunnen zijn. Ik leek wel het Andesgebergte tijdens en na mijn zwangerschap.
Ben je niet toevallig meer chocola en/of vette dingen (bijv. banketstaaf) gaan eten zo met de decembermaand op komst?
Hoi Melaniie, Wat vervelend dat je zoveel last van je huid hebt. Ben je nog steeds aan het afvallen? Ik ben gestopt (gezwicht voor de lekkernijen van deze tijd ) en ik merk het aan mijn huid. Eerst bijna alleen maar gezonde dingen, nu veel meer vettigheden. Ik dacht: misschien geldt dit ook voor jou.
Zeker weten doe je het nooit maar ik denk zelf dat het wel heel goed mogelijk is. Ik krijg ze bijvoorbeeld als ik veel dingen met margarine eet en dat zit dus in heel erg veel dingen
Het enige dat echt veranderd is is dat ik geen fruit meer eet maar ontbijtkoek. Toch maar weer even veranderen. Maar sowieso, want ik ben echt niet gezond bezig.
Lastig, het stinkt bijvoorbeeld niet. maar het is wel rood en (naar mijn idee) warm. Voelt ook gespannen, als ik mijn mond/kaak heen en weer beweeg voelt het pijnlijk en strak. Ik heb het verder ook in mijn nek gehad nu ik eraan denk, stuk of 2, en die zijn nu na bijna 2 maand weg. Misschien toch eens een bezoek aan de huisarts brengen of iig even bellen.
Is er niks meer zichtbaar nu ze weg zijn? En is de huid heel gebleven? Sowieso zou ik voor de zekerheid naar de ha gaan.
kan ik zelf zo niet zien, maar rondom mijn kin heb ik vroeger als kind het wel vaker gehad in de puberteit en daar heb ik wel littekens aan overgehouden. maar geen gaten zoals je bij bijvoorbeeld acné ziet.