Hallo meiden, Ik kreeg net een mailtje van Kidz Impulz dat ze weer iets nieuws hebben, Dooky (Dooky | Kidz Impulz ). Dit kun je op de maxi cosi of kinderwagen maken tegen de zon zonder dat je met hydrofiele luiers en doeken hoeft te werken. Parasol vind ik namelijk ook altijd een rotding om goed te zetten. Ik vond het er wel handig uitzien, maar was benieuwd of iemand het ooit al eens geprobeerd heeft. Het kost toch weer EUR 21,95 en ik vind het altijd wel handig als je al ervaringen hebt gehoord Groetjes, Sam
ik heb er ook eentje, gekregen op een babybeurs (ander merk wel) om te proberen... maar hij ligt nog altijd ongeopend in de commode.
Mn zus heeft ook zn Dooky! Volgens mij vind ze hm erg handig.. Parasol heeft ze geen geduld voor Succes!
Ik heb hem en hij is echt superhandig! Ik werd ook gek van die parasol en de hydrofiele luiers met de knijpers werd ik ook niet blij van! haha Hij is voor de buggy, wandelwagen en maxi cosi!
Bedankt voor de link, ziet er wel handig uit en is toch weer beter geprijsd met hetzelfde principe volgens mij. Ik ga eens kijken of ik er eentje ga bestellen.