Pffff die onzekerheid

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Hope8, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope8

Hope8 Lid

12 jan 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik lees al een paar maanden mee maar nu wil jullie toch graag om raad vragen. (ik weet dat er veel onderwerpen over zijn geweest maar ik weet nog niet zo goed hoe het hier werkt, dus doe ik het maar op deze manier.)

Aanstaande donderdag (17 Jan) is mijn NOD, maar ik heb nu al een week rare kwaaltjes.

-pijnlijke borsten
    -de hele dag door duizelig
    -moe
    -stemmingswisselingen
    -lichte hoofdpijn
    -vollere buik dan normaal en hij is vreselijk aan het werk, borrelen enzo
    -droge, vermoeide ogen
    -zeurende pijn in mijn onderrug.
    -licht misselijk op verschillende momenten van de dag

Nu heb ik afgelopen vrijdag (11 jan) een test van de kruidvat (2 voor 5) gedaan maar deze was negatief.
    Vandaag een CB digital gedaan en deze was ook negatief.
    Nu wacht ik maar tot donderdag met de volgende test.

Het is niet zo dat ik dagelijks met zwanger worden bezig ben, maar ik word nu toch wel wat onzeker.

Heeft iemand hier hetzelfde gehad en uiteindelijk toch positief getest.

Ik hoor graag van jullie.

Hope

2. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Hoi Hope,
    Ik had ook dezelfde klachten maar het zijn ook klachten die gewoon kunnen betekenen dat je menstruatie eraan komt.... even afwachten dus.
    Nu testen is meestal niet zinvol, op mijn noddag was de test zelfs nog maar heel licht positief en pas na een paar dagen werd het duidelijker.

Succes met wachten!

3. naadje21

naadje21 Actief lid

19 okt 2012
    154
    0
    0
    Juf
    ROtjeknor
    K had t ook, k ben nog maar net zwanger! en heb heel wat testjes versleten..pas op mijn NOD kreeg k een duidelijk streepje, een dag of twee voor mijn NOD waren t lichte streepjes..11 Jan ( is nog wel 6 dagen voor je NOD) dit is soms te vroeg.

K weet dat t heel lastig is, je kan echt t beste wachten tot donderdag! Veel successss, Xx

4. Hope8

Hope8 Lid

12 jan 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!

Stiekem wist ik dat 6 dagen voor mijn NOD te vroeg was en op die test was nog niet eens een vaag streepje te bekennen.

Normaal ben ik alleen wat grumpy voor mijn menstruatie en heb ik de dag ervoor wat last van mijn borsten.
    Maar zoals ik me nu voel heb ik me nog nooit eerder gevoeld.

Het zullen lange dagen worden totdat het donderdag is.

XxX Hope

5. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hee Hope,

Ik heb precies hetzelfde. Heb ook allemaal kwaaltjes waardoor ik bijna zeker weet dat ik zwanger ben. Dit is alleen mijn eerste ronde na mijn miskraam dus weet niet precies hoe mijn cyclus nu is. Ik heb denk ik wel 1 januari mijn eisprong gevoeld en toen ook 1&2 januari geklust. Ik heb gisteren ook een test gedaan maar die was ook wit! Ik ga aanstaande woensdag pas weer testen. Mijn gevoel zegt dat er dan wel een streepje moet staan :)

Ik houd je topic in de gaten!
    Succes met wachten ;)

6. Hope8

Hope8 Lid

12 jan 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    @manoukSpoor, Voor jou ook een paar spannende dagen. Hoop dat je woensdag positief test.

Ik heb sinds stoppen pil (juni 2012) een nette cyclus van 28 dagen.
    Voor mij was het duizelig en moe zijn een teken dat het mischien wel eens raak kon zijn.
    Die duizeligheid daar had ik zelfs last van als ik gewoon op de bank zat en het was ook de gehele dag aanwezig.

Op naar een spannend weekje!

7. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Erg is dat, he?
    Ik kreeg bij mijn dochter ongeveer rond cyclusdag 25 allemaal kwaaltjes, terwijl ik normaal nooit wat voelde voor menstruatie. Ik had mijn NOD op dag 29. Testjes negatief. Kwaaltjes hielden aan en erger en ik ging overtijd. Testjes bleven negatief, maar ook geen menstruatie en ik werd knettergek ;).

Uiteindelijk op dag 40 (2 weken na start kwaaltjes dus!) eindelijk een tuurtestje! Ik was toch zwanger en bleek later een laat ei te hebben gehad, want een week minder lang zwanger. Terugrekenend had ik dus ongeveer 4 dgn na eisprong klachten gekregen...

Dus een negatieve test nu, hoeft nog niets te zeggen! Veel succes met afwachten.

8. Hope8

Hope8 Lid

12 jan 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Kache.

Wachten is toch al niet mijn sterkste kant maar er zit niks anders op.

Tuurtestje??? Als het streepje zo slecht zichtbaar is dan is hij toch meestal negatief?

Vanaf vanmiddag heb ik af en toe een steek vrij hoog in mijn buik. (ook nog nooit eerder gehad)

Fijne avond.

9. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    Hier ook onzekerheid... vorige week zondag verloor ik 2 druppeltjes bloed, ik heb woensdag een test gedaan en daar stond een heel vaag streepje op (kruidvat 2 voor 5), ik zag hem zonder turen en ook mijn vriend zag hem... vrijdag weer een test gedaan, geen streep te ontdekken. Zaterdag had ik na het plassen licht roze bloedverlies bij het afvegen... 2x en toen was het weg. Zondag weer getest op mijn NOD... geen 2de streepje.

Vandaag de hele dag last van zeurende krampjes in mijn onderbuik, normaal voel ik een paar flinke steken en vrij snel daarna volgt mijn menstruatie... ik loop al de hele dag naar de wc maar tot op heden geen bloed...

Ik wordt er zo onzeker van, als ik morgenochtend wakker wordt en nog steeds geen ongie heb dan denk ik dat ik toch weer ga testen al ben ik ergens heel bang dat het weer negatief zal zijn.

Op dit moment heb ik zoiets van ik wil óf morgen wakker worden dat het is doorgebroken óf positief testen want ik wordt gek van de onzekerheid. Tranen staan ook erg hoog, zit als ik eraan denk al met een brok in mijn keel... Zou het of toch niet? pfff lastig dit

10. Hope8

Hope8 Lid

12 jan 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey babsy,

Het zal een lang nachtje voor je worden. (laat je morgen de uitslag weten?)

Sinds vandaag zijn mijn borsten niet meer zo heel erg pijnlijk, nu alleen gevoelig aan de zijkant en mijn tepels jeuken verschrikkelijk. :(
    Verder heb ik nog helemaal geen last van de gebruikelijke menstruatie taferelen, geen krampen wel een raar gevoel in mijn buik (alsof er vlinders inzitten)
    Over 4 dagen hoop ik wat duidelijkheid te hebben.

Ik hoop voor je dat je morgen een mooie positieve test hebt en laat al die tranen die er nu zitten dan maar komen.....van blijdschap!

Ik duim voor je.

Hope X

11. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    Hoi!

Nou bij mij is er duidelijkheid... toen ik vanmorgen uit mijn bed stapte voelde ik het al lopen... toch ongesteld geworden.

Maar geen onzekerheden meer ;) nu op naar de volgende ronde...

Ik had ook niet het gevoel van vlinders in mijn buik maar echt kramp alsof je ongie eraan komt.

Ik wens je alle geluk toe en dat je positief mag testen deze week!
    Liefs Babs

12. Hope8

Hope8 Lid

12 jan 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is balen. Maar idd zoals je zegt heb je nu duidelijkheid.

Ik hoop voor je dat t de volgende ronde raak is.

Vandaag voel ik me weer anders dan gisteren maar ik denk dat ik er onbewust teveel mee bezig ben, maar zo zit n mens toch in elkaar denk ik.

Veel geluk!

Liefs Hope x.

Deel Deze Pagina