Hallo Wij zijn nu vanaf mei bezig om zwanger te worden, Nooit had ik ergens last van, Nu ben ik soms erg misselijk, heb gevoelige borsten, meer blauwe aderen over mijn borsten, alruim 1,5 week soort krampjes in mijn buik, dunnere ontlasting, en ik droom heel veel en ze lijken levens echt, houd mijn lichaam mij voor de gek? Of? Mijn nod zou tussen dinsdag en vrijdag zijn, aankomende week! Zou ik eerder testen of wachten tot na vrijdag?
Ik zou nog even wachten om een teleurstelling te voorkomen. Spannend hoor,klinkt veelbelovend! Succes en ik duim voor je!!
Dan wacht ik nog even, scheelt dat ik geen testen in huis heb! Hopelijk komen er volgende week twee streepje op de test!
Ik voelde ook aan alles dat het raak was.. Zelfde symptomen als bij jou. En ik heb positief getest op maandag terwijl ik donderdag pas ongesteld zou worden.. Dus, het zou raak kunnen zijn. Maar ja, een test geeft natuurlijk de juiste uitslag! Succes met afwachten en testen!
bij mij was het juist de ronde raak dat ik geen symptomen had (terwijl ik de keren ervoor meende allerlei symptomen te voelen), maar het kan natuurlijk wel zo zijn. Ik duim voor je!
Ja dat zou ook kunnen, maar normaal heb ik geen symptomen, dit is de eerste keer dat ik me anders voel, ben heel benieuwd, maar bang, dat mijn lichaam me voor de gek houd...
Ik zou ook wachten tot je nod... Ik dacht ook elke keer wat anders te voelen, maar was steeds een teleurstelling. Succes!