donkerbruin bloed

Discussion in 'Zwanger worden' started by mariss33, Sep 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mariss33

mariss33 Nieuw lid

Sep 20, 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Ik weet dat er al meer over gesproken is, maar toch heb ik nog niet echt iets goeds kunnen vinden.
    We zitten nu in ronde 18 en ik vind het nu echt niet leuk meer...
    In het begin zijn we niet echt met ovulatietesten ed in de weer geweest maar nu al een paar maanden wel...
    Ik heb dus direct na mijn vruchtbare dagen al last van bruin/zwart bloed? slijm? zooi... ik heb al een hele tijd geleden een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog en kan nu eindelijk over 2 weken terecht, ik hoopte nu natuurlijk dat ik tegen die tijd zwanger ga zijn, maar nu elke keer na mijn eisprong is t alweer over voor mij, tenminste dat denk ik toch. Zijn er vrouwen die dit ook hadden direct na eisprong en dan niet een beetje rozig, maar echt bruin/zwart waar je al zeker een inlegkruisje en soms zelfs een tampn voor nodig hebt. Weten jullie wat het is en ben ik al definitief weer niet zwanger?
    Ik hoop dat jullie antwoorden!

groetjes

2. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

Oct 1, 2008
    745
    0
    0
    Heey,

ik herken je verhaal best wel. Bij mij is het zo dat ik eigenlijk vanaf mijn eisprong tot aan mijn menstruatie lichtjes vloei. Volgens mijn huisarts heeft het met mijn hormoonlevels te maken. Ik heb hier voor al eens een tijdje provera gebruikt, maar dit haalde weinig uit. Ik heb het nu een tijdje gelaten, maar heb morgen toch maar weer een afspraak gemaakt want ik wordt er nu wel een beetje simpel van. Ik heb ook eigenlijk constant bescherming (ob, inlegkruisje o.i.d.) nodig.

3. mariss33

mariss33 Nieuw lid

Sep 20, 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is toch superirritant, ik denk dat ik ongeveer 4 a 5 dagen per week niks heb....
    dacht in het begin dat het van het ontpillen was, maar na 1.5 jaar zal dat toch wel over zijn...

4. Kiana

Kiana Lid

Mar 14, 2011
    65
    0
    0
    Bruin bloed is oud bloed.. dus kan voorbode zijn van regels of innesteling.. hoop voor jou het tweede natuurlijk.. al zo lang bezig? jammer seg! Succes

Groetjes
    Nathalie

Share This Page