Goedemorgen, Sinds de laatste lockdown heb ik diamond painting omarmt als echte ontspanning. Heerlijk even freubelen. Nu vraag ik mij iets af en er zijn vast dames die het hier ook doen. Hoe ruim je tussentijds de painting op als je nog niet klaar bent? Ik ben enthousiast dus heb grote paintings (50x70 cm) en er is zelfs nog een grotere onderweg (50x150). Nu ligt hij continu op tafel, maar dat is niet handig.. En ben bang als ik hem ga oprollen dat de steentjes eraf gaan.. Iemand tips of tricks?
Hier lag hij dus ook de hele tijd op de tafel of op de werktafel van mijn man Hahah. Heb je ergens een kast staan waar je eventueel een plank op kan leggen? Dan is het misschien een idee om hem op een houten plank te maken. Die leg je net even makkelijker op de kast (of onder je bank)
Ik laat het het liefst op tafel liggen,anders leg ik het onder de bank (tijdelijk) of op de kast.Zakjes met steentjes heb ik in een hobbydoos dus die kan ik altijd wel ergens kwijt.We zijn maar met zijn 2e dus mijn painting ligt niet snel in de weg....
Mijn moeder is nu ook bezig met een grote. Zij heeft een stuk stevig karton waar ze 'm oplegt als ze er niet mee bezig is en dan legt ze 'm zo onder de bank of onder haar bed.
Oprollen, binnenste buiten. Dus de steentjes aan de buitenkant hebben. Zo vallen er geen steentjes af
Ik heb hem ook aan een broeken kledinghanger hangen. De steentjes heb ik hierin; https://www.bol.com/nl/p/diamond-painting-opbergdoos-64-vakjes-diamond-painting-accesoires-opbergbox-met-deksel-diamond-painting-sorteerdoos-inclusief-labels-diamond-painting-pennen/9300000004718642/?bltgh=vSDehVug4-txtpLeCKJMrQ.2.5.ProductImage Enigste waar ik nog niet over uit ben is wat ik doe met de overgebleven steentjes. Wat doet iedereen hiermee?
Verzameld in een bakje van de Chinees, heb al eens gehad dat ik steentjes te kort kwam en het met steentjes daaruit kon oplossen.
Die van mij zit in een grote tekening opbergmap en ligt onder de bank als ik m niet gebruik. Zo blijft hij netjes
Hallo! Ik ben nieuw op het forum en ik heb ook hetzelfde probleem. Mijn hond is erg actief en kun je je voorstellen ...
Hallo! Hier is mijn vooruitgang ... Ik heb mijn schilderij gekocht via https://pixelsensteken.nl/ en ik ben heel blij, hoewel ik meer ruimte nodig heb!
Ik heb eens gekeken op die website maar wat is ze duur (net als andere nl dp verkopers).Ik blijf wel bij Ali bestellen....(waar de meeste sowieso vandaan komen).
Ik ben voor de middelste mini diamondpainting aan het maken voor bijv kerstkaarten of verjaardag etc. Zij vind het helemaal geweldig, ondanks haar 2 jaar kan ook goed overweg met het pennetje en steekt het niet in haar mond. En dan dus simpel, kleurtjes op de qchtergrond in een afbeelding ipv tekens en cijfertjes en aslan eroverheen.