Raar vraagje

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kmbly, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kmbly

    Kmbly Actief lid

    4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Volgens de gynacoloog klopt me kindje ze hartje niet meer..
    Maar heb nog al mijn zwangerschapssymptonen & heb veel witverlies.. echt heel raar.. is dat normaal als je kindje ze hartje niet meer klopt ?

    Of haal ik nou teveel hoop in mijn hoofd ?
     
  2. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey meis dat is heel normaal
    sommige vrouwen lopen weken rond met een kindje dat is overleden in de buik en weten dat niet eens.
    voelen zich nog zwanger enz.
    dus je kunt je zeker nog zwanger voelen. ook al leeft je kindje niet meer.

    heel veel sterkte liefs miriam
     
  3. Kmbly

    Kmbly Actief lid

    4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    MAar dat wit verlies dan ... ?
    Het moet nu toch wel gaan loslaten dan ?
     
  4. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    mijn twede miskraam was met 11 weken na berekening van de verloskundige en gyn was het kindje al met 9 weken gestopt met groeien dus heb twee weken rond gehuppelt en ik heb gekozen voor een curretage anders had ik mischien nog wel weken kunnen doorhobbelen.
    ik had nog steeds symptonen het zegt helaas niks meid.
    al hoop ik op een wonder voor je
     
  5. Kmbly

    Kmbly Actief lid

    4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Jaa :'( ik hoop het ook..
     
  6. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    wat hebben ze verder gezegd tegen je?
    moet je afwachten of hebben ze ook een curretage voorgesteld.
    en wat zegt je gevoel dan?
     
  7. Kmbly

    Kmbly Actief lid

    4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    ja het ging allemaal zo snel bij die echo..
    Maar ze had hem maar 1 x ingezoomt..
    vorige keer (2 weken gelede) moest ze hem 4 keer inzoemen voordat we het hartje zage het was gelijk na 10 sec .. haalde ze eruit en zei ze slecht nieuws het hartje klopt niet meer.. :S:( .. Mijn gevoel zegt dat het niet waar is .. maarja ..
     
  8. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ben je bij een verloskundige geweest of bij een gyn
    anders als je bij een verloskundige bent geweest moet je je ha bellen en aangeven dat je graag wilt dat het ziekenhuis nog even een extra echo maakt om te kijken hoe en wat.
    sterkte
     
  9. Kmbly

    Kmbly Actief lid

    4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    nee het was juist in het ziekenhuis.. en me verloskundige die gaat het nog een keertje doen.. dus hoop een foutje.. hop het echt.
     
  10. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    wanneer mag je langs komen dan ?
    dan kan ik met je mee duimen
     
  11. Kmbly

    Kmbly Actief lid

    4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Nou ik heb woensdag een afspraak bij me verloskundige en dinsdag nog ene keer in het ziekehuis.. Voor alle zekerheid wil ik het..
     
  12. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    goed zo je kunt niet zeker genoeg zijn.
    maar ik wil je niet te veel hoop geven al
    zeggen ze altijd hoop doet leven.

    hou je haaks en ben benieuwd.
    liefs miriam
     
  13. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik had ook last van alle symtomen en voor mijn was het toen dus ook een helle schok toen ik met 11 wk te horen kreeg dat het hartje met 10 wk en 5 dg was gestopt. ik kon het niet geloven want ja ik had nog last van ochtendmisslijkheid en allerlei andere kwaaltjes. ook heb ik geen bloedverlies etc gehad en wel een goede echo met 9 wk. ik dacht dat er niks meer mis kon gaan maa blijkbaar toch wel. 1 week later ben ik gecureteerd en vanaf toen verdwenen de klachten vrijsnel. ik heb maar een echo gehad en deze ging ook heel snel moet ik zeggen, ik geloofde het ook niet maar helaas was het toch wel zo volgens hun. ik dacht continu misschien hebben ze het wel verkeerd gezien maar toch vertrouwde ik op hun en heb de curetage ondergaan.

    veel sterkte
     
  14. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    ik heb ook alle zwangerschapskwalen gehad en gehouden toen met een echo (11 weken) duidelijk werd dat ons kindje met 5 weken al gestopt was met groeien.
    Uiteindelijk heb ik met 12+3 toch nog een miskraam gehad.

    Groetjes anita
     
  15. zico

    zico VIP lid

    28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meid, Ik heb het 14 dagen geleden meegemaakt, was voor een echo en het hartje van ons kleintje was stilgevallen. we hebben ook een weekje moeten wachten, de dag daarna na de 2 de cotrole ben ik de dag nadien binnen moeten komen.

    We zijn er kapot van geweest. Ben nu een week na de curretage, soms is alles zo onwerkelijk.
    Maar bittere waarheid. Moet nu 1 maand de pil nemen en dan na de ongi mogen we terug voor een zwangerschap gaan.

    Veel sterkte
     
  16. Ief

    Ief Bekend lid

    4 okt 2006
    531
    0
    0
    Hee meis, wat rot voor je! Kan me je onzekerheid wel voorstellen hoor. Probeer wel voor ogen te houden dat het hartje niet meer klopt. Succes deze week!
     
  17. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb ook nog symptomen gehad, alle, terwijl het kindje al overleden was. Ook al is het kindje overleden, je bent nog wel zwanger.
    Ik hoop natuurlijk voor je dat ze het niet goed gezien hadden, maar houdt er rekening mee dat het ook niet goed kan zijn!
    Hoop is altijd goed. Op vrijdags kreeg ik voor de 2e maal te horen dat het hartje niet meer klopte en het hele weekend voor de curretage had ik de hoop dat de vk en de gyn het fout hadden gezien en dat bleek dat het hartje wel nog klopte, helaas was dit natuurlijk niet zo!
    Houdt je ons op de hoogte?
     

Deel Deze Pagina