Hoi dames, Waarschijnlijk zullen er wel meer van dit soort forums zijn maar kon ze niet zo snel vinden. Ik heb echt geen idee welke kraamzorg ik nou moet aanvragen. Ik weet ook wel dat je geluk moet hebben met de persoon die je aangewezen krijgt. Dus heb je suggesties hoor ik het graag. Ik woon in Rotterdam
Ik vond het ook best lastig, maar heb gekozen voor de kraamvogel. Eigenlijk omdat ik die al van naam kon, en meerdere mensen in mijn omgeving positief waren/zijn of de kraamvogel. Ben nu 37 weken, dus nog even afwachten tot ik het zelf mag ervaren
Hier ook kraamvogel voor de 2e keer. Ze werken hier heel nauw samen met de vk in het zh, dus dat is wel handig. Verder moet je idd geluk hebben met de persoon. De eerste was vreselijk! Maar dat ligt niet aan de organisatie. Ik hoop dat de 2e goed gaat!
Ik vind dus dat dit wèl aan de organisatie ligt. Als t echt geen fijn mens was is er iets mis met hun klantvriendelijkheid. Klikt het met de persoon zelf niet dan heeft een goede organisatie hier een regeling voor zoals ruilen zodat jij je wel op je gemak voelt in je kraamweek
Ik heb twee keer de waarden gehad en twee keer een topper. Maar daar zitten ook slechte bij. Mijn kraamhulp bij de tweede kwam na vijf dagen ziekenhuis nog twee dagen terug bij ons en vertelde dat ze in de tussentijd 'puin had geruimd' van een collega. Dus je moet idd geluk hebben. Er werd mij bij de intake wel op het hart gedrukt dat als het niet klikte ik direct aan de bel moest trekken. Twee vriendinnen van mij hebben ook de waarden gehad en hadden ook goede ervaring.
Wij hebben Naviva kraamzorg. Ik weet alleen niet of dat ook in Rotterdam zit? Maar echt alleen maar positieve ervaringen over gehoord en mijn intake gesprek was ook heel fijn met hun.
Dat had ook zeker gekund hoor, mits ik daar de guts voor had. Door allerlei complicaties kon ik amper op m'n benen staan en was ik half van de wereld. Helaas kon ik echt niet voor mezelf opkomen die week. Dus het lag echt niet aan de organisatie. Deze keer ook duidelijke afspraken in het dossier laten zetten over hoe ik het wel wil, en ook hoe niet.
Wij hadden bij onze oudste zoon kraamzorg van Isis. Deze zit in Friesland, Groningen en volgens mij ook in Drenthe, maar daar wil ik afzijn. De eerste keer kozen we hiervoor omdat een kennis van mijn vriend daar ook werk als kraamverzorgster. Haar kregen we echter niet, maar de vrouw die we wel kregen was er 1 uit duizenden (nu zullen alle net bevallen dames dat wel van hun eigen kraamhulp zeggen ). En we hadden ook een stagiaire erbij. Beviel ook prima. Helaas hoorden we later van haarzelf (we kwamen haar af en toe nog wel eens tegen in ons winkelcentrum) dat zij dat werk al een tijdje niet meer deed. Toch hebben we nu weer voor dezelfde organisatie gekozen. Is gewoon goed bevallen. Dus ben heel nieuwsgierig wie we nu gaan krijgen.
Bedankt ladies ik moet vandaag echt een keuze gaan maken, volgens mij moet je je inschrijven voor de 16e week.